Do knižnice // Moji zeleninkoví kamaráti

Thursday, February 16, 2017

Moji zeleninkoví kamaráti je krásna, veselá knižka, na ktorú som narazila úplnou náhodou. Autorkami sú dve maminy Diana Lokšová a Andrea Kováčová. Knižka je určená deťom, aby sa hravou formou zoznámili s rôznymi druhmi zeleniny a obľúbili si aj tie menej ľúbivé. Skrížila mi cestu naozaj v pravú chvíľu :). Každá strana je venovaná inej zelenine /spolu až 44 druhov/ - obsahuje vždy krátku básničku a hravú ilustráciu od Jany Černákovej. V bežných kníhkupectvách knihu nenájdete. Objednať sa dá ale na ich vlastnej web stránke TU.

Aj naša Ninka je samozrejme výmyselníčka a nie všetko mi chce jesť. Nemá problém zjesť surovú cibuľu alebo kaleráb ale upravenú cviklu, či cuketu ani za svet /úplny opak mňa... :) /. Kniha je sama o sebe veľmi pekná ale svojim obsahom je aj vynikajúci "stravovací pomocník". My sme ešte malé ale verím, že o niečo staršie deti si básničky dokážu aj rýchlo zapamätať a vďaka nim majú do jedla väčšiu chuť. My zatiaľ len "čítame" obrázky a opakujeme si aké zeleninky už všetky poznáme a čo sme v daný deň spapali. Ale spokojnosť veľká :).

Pekný deň vám želáme,
Nina & Ninka







You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe