Svojtkoviny, ktoré odporúčam

Sunday, September 30, 2018

Dnes pokračujeme vo svojtkovom víkende :). Vo včerajšom článku som vám predstavila a zhrnula knihy od Svojtky, ktoré máme doma. Ak ste ho nečítali, tak ho nájdete TU
V dnešnom článku vám chcem vypichnúť ďalšie knihy z vydavateľstva Svojtka, ktoré síce doma nemáme ale neváhala by som jednu z nich deťom zaobstarať. Rovnako ako v predošlom článku, sú knihy rozdelené podľa vekových kategórii. Vždy som vám daný titul aj prelinkovala priamo na stránku vydavateľstva, kde nájdete aj fotky zvnútra, prípadne názorné video :).


PRE NAJMENŠÍCH VO VEKU 1 - 2 ROKY

Čo sa deje.
Zo série "Čo sa deje" máme aj my doma dve knižky. Pre malé deti sú vynikajúce. Majú už celostranové ilustrácie a interaktívne prvky. Vždy sa niečo točí, posúva, vysúva. Mechanizmy sa relatívne ľahkko ovládajú, takže deti vo veku 1 a pol roka ho už zvyknú pekne ovládať. 
Ak kupujem okienkovú knihu pre dieťatko k 1 roku, tak zvyknem kúpiť buď knižku zo série Minipédia alebo z tejto. Naposledy som vybrala titul V detskej izbe. 
Do článku som vám vybrala tieto 4 moje obľúbené. Aj keď titul Recyklujeme je pre staršie deti! Kľudne 2 a pol ročné. Posledná kniha vo výbere je vlastne z edície Na lodi. Interaktívne je na tom podobne ale obsahuje už aj krátky, jednoduchý príbeh.


Veľké pokroky.
Toto je úplne nová séria, ktorá vyšla pred necelým mesiacom. Hodí sa skôr pre deti, ktoré už budú mať 2 roky. Sú to leporelá ale už majú trochu viac textu a príbeh.
Ako naznačujú samotné názvy, tak každá kniha vykresľuje zásadnú zmenu v detskom živote. Okrem týchto dvoch, ktoré sú na fotke...
...vyšli ešte:
Nechcem spinkať


PRE DETI VO VEKU 2 - 3 ROKY

MiniPÉDIA 2+
Táto séria je vám už asi známa. Doma máme knižku Nech žije škôlka. Je interaktívna, s rôznymi pohyblivými prvkami. Pestro spracovaná a deti naozaj baví. Pre dvojročné úplne skvelé. Okrem tej, čo máme doma, sa mi veľmi páčia:


Kuk pod okienko.
Úplne prvé otázky a odpovede
Túto sériu knižiek mám veľmi rada. Sú to v podstate prvé knižky po malkáčskych leporelách, ktoré už majú okienka a nie posuvné prvky. Tieto dve sú úplné novinky.


Malý prieskumník
Zo základných encyklopédii pre malé detičky mám zo Svojtky najradšej túto edíciu. Knihy sú pekne rozdelené, prehľadné, popisné s v dobrými ilustráciami. Doma máme dve a neváhala by som dokúpiť ďalšie. Tu ako príklad uvádzam tieto dve.


Malý zajačik
Toto sú nálepkové zošity s naozaj veľmi jednoduchými úlohami. Ninka ich mala rada. Mala pár zo série Bublinky. Naďka dostane niektoré z týchto. 
Buď si pri nich deti niečo precvičujú - tvary, farby, počty:
Alebo sa v nich odohráva malý príbeh:


PRE DETI O VEKU 3 - 4 ROKY

Rozprávky
Luskáčik a Snehová kráľovná sú jedny z mála rozprávkových knižiek, ktoré vo Svojtke vyšli. Majú krásne celostranové ilustrácie a tradičný zimný, predvianočný príbeh. Minulý rok som im odolala ale teraz sú už u mňa v mojom virtuálnom košíku. Aby ste si nemysleli, že zľavu mám len pre vás. Ja ju využijem tiež :). 
Mám dojem, že nám doma chýbajú také klasické rozprávky, takže dopĺňam zbierku:


Pozri sa pod okienko
Prvé otázky a odpovede
Knižky Pozri sa pod okienko sú veľké sestry knižiek Kuk pod okienko. Krásne, pekne rozdelené, názorné, vysvetľujú základné informácie - o počasí, o našich zmysloch, o zrode na svet, či o vesmíre. Sú proste láska :).


Posvieť si na to.
Táto edícia knižiek je výnimočná a počas letných prázdnin sa rozrástla o zaujímavé kúsky. Sama sa čudujem, že doma ešte ani jednu nemáme, keďže svetlo, baterka, tma je aktuálne u nás obľúbená hra :).
Keď v nich totiž presvetlíte strany baterkou, tak sa vám v knihe odkryjú ďalšie ilustrácie. Kliknite si konkrétne na danú knižku, na stránke Svojtky to majú pekne nafotené :).


Montessori s Baltazárom
Ak hľadáte nejaký aktivity zošit na cesty alebo len tak na dlhé zimné večery, tak môžete siahnuť po Montessori zošitoch s Baltazárom. Rôzne úlohy na dokreslenie, spájanie, hádanie.



PRE DETI VO VEKU 4 A VIAC

MiniPÉDIA 4+
Edícia knižiek, ktorú som tu za posledné dni spomínala už viackrát, keďže som robila recenziu na knižku Noc. Sú určené pre staršie deti, obsahujú zložitejšie výrazy a nové pojmy. Ale stále sú hravé a interaktívne s mnohými otváracími a posuvnými prvkami. Mne osobne sa páčia ešte tieto dve:


NAJ... v pohybe
Aktuálne asi TOP kniha, ktorá sa u Svojtky nachádza! Vyšperkované ultimate booky s množstvom okienok a naozaj skvelých posuvných prvkov! My sme mali doma chvíľu anglickú verziu o Stavbách, ktorá je u Svojtky ešte len vo výrobe a nič lepšie som doteraz nevidela. 
Nehovorím, že dievčatá nezaujme ale ak máte doma chlapca, tak táto kniha ho poteší aj keby knihy doteraz nemiloval :).
Je trochu drahšia ale zase skvelý tip na vianočný darček :).
Na stránke Svojtky nájdete pri nej aj videjko, kde z nej uvidíte viac:


Pozri sa pod okienko
Túto knihu som vybrala pre tých, ktorí hľadajú pre deti nejakú knižku o čase. Z ponúkaných sa mi páči najviac. Deti v nej nájdu mnohé otázky a odpovede, ktoré sa týkajú hodín a času. Kto prvý navrhol hodiny? Kto rozdelil hodinu na 60 minút? Dokážu zvieratá určovoť čas? Oslavuje sa vo všetkých krajinách nový rok? Na všetko toto nájdete odpovede v knižke za okienkami.


Myška Arty - Stierateľné karty
Toto je šikovná vec pre deti, ktoré sa učia písať. Zábavnou formou si precvičia písanie a napríklad aj čísla. Balenie obsahuje obojstranné karty so stierateľným povrchom, špeciálnu fixku a utierku.


Základy matematiky
Šikovná pomôcka pre deti, ktoré sa učia prvé sčítania. Taká hravá forma, ak sa im do toho veľmi nechce. Balenie obsahuje stierateľnú fixku, ktorou si deti zaznačujú výsledky. Následne vysunú posuvnú časť strany a môžu si skontrolovať svoje výsledky. Trochu som to vysvetlila možno krkolomne, tak si radšej pozrite video na stránke :).


INÉ
A ešte by som vás rada upriamila na pár knižiek, ktoré sú určené na hru s deťmi, ak hľadáte nejaké inšpirácie. Veľmi pekne spracované.




Uff, no pekný zoznam za nami.  A to verím, že vám sa určite ešte páčia možno ďalšie, ak ste skúsení "svojtka maniaci" :).

Verím, že som pár z vás pomohla a ľahšie sa vám vyberú nejaké darčeky pre svojich najbližších.
Akcia s promokódom NINNULINA18 končí zajtra, v pondelok 1.10.2018 o polnoci, tak dovtedy si môžete výber premyslieť.

Už ste mi viaceré písali, že ste nakúpili, čo ma veľmi teší. A o to viac, keď dodáte, že som vás ku niečomu inšpirovala :).
Ste skvelí, ďakujem. Robím to s radosťou. Inak by to ani nešlo. Veď napríklad tento článok som robila dokopy asi 4 hodiny, ak nie viac... :)
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe