Hemnes nábytok v detskej izbe?

Thursday, October 10, 2019

Poznáte IKEA sériu nábytku Hemnes? Ja som poznala tak letmo. Spájala sa mi hlavne so spálňou. Ale keď som sa vás naposledy pýtala na aký typ nábytku z Ikei by ste chceli vidieť inšpirácie v detských izbičkách, bolo množstvo odpovedí práve Hemnes. Tak som sa musela na neho pozrieť zbližšia :).


A tým ste mi otvorili oči. Nepovedala by som, že toľké z vás rozmýšľate o ňom, ako o nábytku pre deti. A prečo vlastne nie? Je to taký pekný romantický, vidiecky štýl. A niekto práve k nemu inklinuje.
V ponuke nájdete komody, postele rôzneho typu ale aj nočný stolík, či veľkú skriňu. Celú ponuku nájdete TU.



KOMODY
Inšpirácie som rozdelila na dve časti. Prvá je komodová. Tie sa zvyknú často využívať práve ako prebalovacie pulty. Ja som tiež nemala doma klasický prebalovací pult. Ale komodu, na ktorú som si položila prebaľovaciu podložku a bolo.  Neskôr sme ju vedeli využívať ako normálny kus nábytku, čo prebalovák poväčšine už neviete. Pozrite sa aké krásne zátišie s komodou viete spraviť.











Všimnite si, že takmer na každej druhej inšpirácii sú vymenené úchytky. Takýmto štýlom si skrinku urobíte ešte viac osobnejšiu a prispôsobite si ju do štýlu izby. Či už je to detská izba alebo spálňa.



POSTELE
Táto séria nábytku má dva typy jednolôžkových postelí, ktoré by sa vám mohli hodiť aj do detskej izby.

Klasická jednolôžková posteľ
Táto posteľ má jedno vyššie čelo. Pekné hranaté tvary, je elegantná. Hodí sa skôr k dievčatám.



Rozkladacia posteľ
A táto posteľ je všestranná, pre mnohých dokonalá. Môžete ju mať ako jednolôžkovú posteľ. Cez deň kľudne ako sedačku, keďže má poboku dosky až z troch strán. A ľahko ju rozložíte na dvojlôžkovú posteľ. Ba dokonca má veľký úložný priestor.






A aj tento nápad sa mi veľmi páči. Tu z nej majitelia vytvorili postieľku pre bábätko s malou pohovkou. 


Nábytok je univerzálny. Zapasuje do izby pre malé deti, aj pre teenegerov. Ja by som určite pri výbere išla do bielej farby ale v ponuke nájdete napríklad aj sivú :).

Máte doma niekto Hemnes nábytok? Ak áno, tak kde? V detskej izbe alebo spálni?

Verím, že sa článok páčil. Kľudne mi napíšte tipy na ďalšiu sériu IKEA nábytku, na ktorú by ste chceli vidieť inšpirácie v podobnom duchu :).

Nina

Zdroj obrázkov: Pinterest & Instagram

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe