Na Urban Markete..

Friday, May 27, 2016

..bolo nám SKVELE! Som ale tak unavená, že vopred ospravedlňte, ak sa vyskytnú nejaké preklepy alebo zvláštne formulované vety v tomto poste. :) Človek by si myslel, že takmer 3 hodiny strávené behaním po priestoroch školy, vyjdením desiatok schodov, vnímaním toľkých rôznych predmetov a tancovanie na hudbu jedno malé jeden a pol ročné dieťa unaví. Omyl, doma sme to potiahli až do pol desiatej. :) Asi som ju nemala nechať sedieť a oddychovať na tých tuli vakoch a popíjať limonádu! ;).

Fotiek by bolo aj viac ale buď som mala Nini na rukách alebo sa prechádzala medzi predajnými miestami vlastnou cestou, ktorú trebalo neustále korigovať aby niečo nezničila alebo neušla z dohľadu :). Týmto ešte raz ďakujem za našu milú spoločnosť, ktorá mi s tým pomáhala :).

Celý Urban Market som vnímala o to intenzívnejšie, že sa konal na fakulte, ktorú som celých šesť rokov navštevovala. Možno to bolo pre niektorých návštevníkov trochu bludisko lebo market bol roztrúsený po štyroch poschodiach v rôznych učebniach ale do prostredia zapadal na 150%. So záujmom sme si poprezerali rôzne značky detského oblečenia, Ninku na dlhú chvíľu uchvátil hračkovak s legom a ja som si nakoniec spravila radosť aj doplnkom od jednej českej dizajnérky. To, čo sme si kúpili vám určite postupn predstavíme v rôznych blogoch neskôr.

Určite sa zastavte, Urban market je tam až do nedele.

Dobrúúú,

Vaša NN
















You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe