Prestierame deťom, napekno, u nás doma.

Monday, March 13, 2017

Nedávno som na blog pridávala článok s názvom "Prestierame deťom, napekno". Prezradila som vám v ňom, že som prepadla detským riadom a rôznym doplnkom, ktoré ku tomu patria. Daný post sa nesie v duchu inšpiratívnych fotiek toho, čo nám aktuálny trh ponúka.

Dnes som sa rozhodla vám s Ninkou ukázať časť toho, čo skrývame doma my :). Nini je už vo veku kedy rada vymýšľa a presadzuje svoj vlastný názor, čo jej chutí a čo nechutí. Samozrejme dosť zábavným a náladovým spôsobom. Jedeň deň je napríklad cícer "mňam" a na druhý deň už "nechutí" :). Verím, že pekný tanier a miska sú určite pre ňu rozptýlením. Minimálne je hrdá na to, že má vlastný riad.

Na fotkách je náhodou všetko tak trochu ružové a trochu zajačie :). Silikónové prestieranie by som určite nemenila. Krásne sa dá utrieť a udržiavať. Ja som zvolila značku We Might Be Tiny. V ponuke majú okrem zajacov aj mackov, všetko vo viacerých farbách. U nás na Slovensku predáva e-shop Babyvillage. Čo sa týka riadu, tak toto je nová séria od značky Petit Monkey. Kupované v Nordic Day. Ak nie ste vyznávači "južovej", tak nebojte, v ponuke majú aj modrú a zelenú variantu. Mňa tieto zaujali vďaka dizajnu zvieratiek, sú vykreslené tak jednoducho, milo a veselo.

A čo skrývate doma vy?

Dobrú chuť! :),
Nina&Ninka

PS: v blízkej dobe sa môžete tešiť na už sľúbený článok o rôznych zaujímavých značkách a typoch prestieraní a riadov, ktoré sú aktuálne v našich končinách dostupné :).









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe