Letná premena malého balkóna

Thursday, August 19, 2021

O našom balkóne, ktorý nie je 3x veľmi veľký, ale o to viac ho využívame som vám tu už písala. Minulý rok sme si ho na jar pekne prerobili a v čase, keď sme chodili menej von, sme ho vďaka tomu začali využívať denno denne.


Teraz v lete sa mi zažiadalo zmeny. Jednak dievčatá už vyrásli a prestali používať napríklad pieskovisko, takže tam zbytočne "zaberalo" miesto a jednak preto, že leto si vyžaduje na balkóne niečo iné :).



Priznávam sa, že som v duchu závidela ľuďom, ktorý majú terasu alebo veľký balkón a môžu tam mať pre deti bazénik. Nezávidela som v zlom, len som to chcela dopriať aj dievčatám, lebo oni vodu milujú. Tak, či tak som im na balkón neustále nosila lavór s vodou, kde kúpali bábiky a podobne. Vedeli pri tom stráviť nerušene aj hodinu času. A to sa počíta :).

A tak som si povedala, prečo by sme na balkón nemohli zmestiť bazén aj my. Stačilo tam veci logickejšie preusporiadať a letná premena balkónu bola na svete. Opäť mi na doplnky skvele poslúžil náš obľúbený eshop Bella Rose, kde vyberám takmer všetko, keď potrebujem nejakú časť nášho bytu zútulniť. Aj pre vás som povyberala niekoľko balkónových inšpirácii, ktoré som ako vždy zladila do koláži :).





V lete okrem plahočenia milujeme aj druhú vec. A to osvieženie v podobe limonády. Radi si s dievčatami spravíme takéto ovocné osvieženie aj doma. A na balkóne pri hre sa vychutnáva najlepšie. Drinky im robím do pohárikov s uškom a s uzáverom. Je to veľmi praktické pri hre, lepšie sa im z toho pije a je menšia šanca, že to rozlejú, keď do pohára buchnú :).




TIP NA RECEPT. Naša obľúbená limonáda je s lesným ovocím. Základom je mrazená zmes lesného ovocia (ale dávame aj čerstvé, závisí od zásob a chute :)). Na to zvyčajne pridám ešte pár kociek ľadu (odporúčam tieto cute zvieratkovské formy na ľad z Bella Rose) a potom nalejem sirup do limonád (u nás je najobľúbenejší Zlatá studňa, príchuť granátové jablko a malina). Zalejem vodou a baby si tam pridajú ešte lístky mäty, čo máme na balkóne :).



Limonáda a melón, jahody a maliny je pre mňa úplné leto. Aj keď po tom, čo som si na Bella Rose objedanala tento krásny pohár, som si pri dievčatách občas dopriala na balkóne aj cider :). Hneď chutil 100x lepšie.



Tu sú sľúbené inšpirácie z nášho Bella Rose obchodíku. Majú hádam najväčší výber útulnosi na jednom mieste. Pri zariaďovaní nezabudnite na niečo mäkké na sedie, na svetielka a tie správne košíky na veci.


prehozy a plédy // sedáky // lampáše // košíky // kvetináče // vonkajšie osvetlenie



A tu je inšpirácie na poháre a iné nádoby, ktoré sa k letu totálne hodia mne. Niektoré aj doma máme :).





A ako vždy nezabúdam na deti. Tento rok mi učarovala so svojou ponukou značka Liewood.



Ako ste na tom s vašim balkónom? Využívate ho? Aj keď je napríklad malý, nedajte mu košom a prispôsobte si ho svojim potrebám a občas ho premieňajte podľa ročného obdobia :).

Pekný zvyšok leta želám,
Nina




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe