Akú detskú posteľ vybrať?..

Friday, August 19, 2016

..aktuálne stojíme pred otázkou, ako budeme spávať, keď sa nám narodí druhé dieťa. Malá Ninka je stále zvyknutá na detskú postieľku, čo by som pred príchodom druhého špunta rada zmenila.

Každé dieťa je na presun do veľkej postele a či naviac do vlastnej izby pripravené v iný čas. My k dispozícii samostatnú detskú izbu zatiaľ nemáme ale ani mi to nechýba. Myslím, že každý rodič sám vycíti, kedy je to ich dieťa pripravené na takýto veľký krok a naše ešte nie je. Malá Ninka ale dostane svoju veľkú posteľ a vytvoríme jej vlastný kútik v našej spálni. Taký pekný medzikrok. Uvidíme či nám to ešte aj výjde a neskončí nakoniec v našej posteli :D ;).


Ako som písala tak detskú izbu v byte nemáme a preto ani jej zariadenie si neviem dopredu rozvrhnúť a tak mi nepríde rozumné kupovať drahú posteľ, ktorú nakoniec v budúcnosti nevyužijem. Stavili sme tak na lacnejšiu ale za to štýlovú verziu postele. Uvidíte keď spkompletizujeme :).

Čo sa týka výberu postele som zástanca čistoty, jednoduchosti a nadčasovosti. Prosím len žiadne autíčka, princeznovské postele, rozprávkové bytosti a podobne. Z toho dieťa rýchlo vyrastie a môžete kupovať nábytok nový. Radšej stavte na kvalitnú drevenú posteľ vo farbe dreva alebo univerzálnj bielej a zakomponujte ju do interiéru farebnými doplnkami.

Pokukala som niekoľko webov, čo máme aktuálne niečo v tom štýle v ponuke.

V závere nájdete aj pár inšpirácii už vytvorených posteľových zákutí v detských izbách, tak skrolujte až na koniec :).

Pekný inšpiračný piatok želám,
Vaša NN

SK a CZ:

IKEA

IKEA

bonami.sk

babyliving.cz
Zahraničné e-shopy:

www.2modern.com

www.2modern.com

www.2modern.com

www.miniobjectsofdesire.com

norsu.com.au

www.landofnod.com

www.landofnod.com

www.thewhitecompany.com
A na záver pár inšpirácii už vytvorených posteľových zákutí v detskej izbičke.









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe