Domček vs. polička

Wednesday, January 18, 2017

Až pred pár dňami som si všimla, že Ikea vytvorila minulý rok príjemnú kolekciu nábytku pre deti - FLISAT - pekný, jednoduchý, drevený nábytok. Trošku som oneskorená ale tak možno ste o nej ešte nepočuli ani vy :). Jedna vecička ma tam zaujala natoľko, že som sa rozhodla vám o nej napísať aj takto opozdene :). Kolekcia obsahuje napríklad detský stôl, stoličku, poličku, stojan na knihy a aj domček pre bábiky, o ktorom je zvyšok celého tohto postu.
Ak hľadáte momentálne domček pre bábiky, ktorý by mal byť minimalistický, nezaberať veľa priestoru a mal by byť aj lacný, tak toto je dobrý tip :).
Domček si môžete postaviť na zem alebo zavesiť na stenu. Páči sa mi jeho univerzálnosť. V budúcnosti, keď deti vyrastú a nebudú sa s ním hrať, tak sa dá krásne využiť ako polička na knihy a iné hračky.

A kreativite sa medze nekladú a domček si deti môžu prispôsobiť svojím prestavám. Kuk nižšie pár inšpirácii, ktoré som objavila na internete ja.

Čo na neho vravíte? :)
Nina











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe