Do knižnice // Zvieratká z abecedy

Friday, February 24, 2017

Zvieratká z abecedy - Ivona Ďuričová, ilustrácie Adrián Macho

Čerstvá knižná novinka pre deti - made in Slovakia. Do predajní sa dostala len tento týždeň. Potrebovala som kúpiť darček pre kamoškinu dcéru a obálka tejto knihy na mňa už z diaľky volala. Knižka obsahuje veselé básničky. Na každé písmenko jedno zvieratko a básnička o ňom. Od ilustrácii Adriána Machu som sa nevedela odtrhnúť. Doma som knižku listovala a híkala nad každým zvieratkom ako je pekne zobrazený /manžel mal celkom zo mňa zábavu :) /. Potom prišla domov Nini a knihu odloženú na jedálenskom stole rýchlo objavila. "Aha. Kuk. Čítame." :) Dovolila som ale so slovami, že knižka je darček, tak musíme byť opatrné. Nakoniec sa Ninke tak zapáčila, že sme knižku kúpili dodatočne aj pre seba. 

Vždy sa snažím byť pri blogovaní nestranná ale táto knižka je naozaj krásna! :) Oplatí sa minimálne prelistovať. Je milá, veselá a navyše obsahuje aj pre deti celkom neobvyklé zvieratká.

Nina&Ninka







You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe