Luvdolls

Wednesday, April 19, 2017

Už viackrát sa mi stalo, že kamarátky, ktoré sledujú môj blog sa ma pýtali, čo z toho mám. Odpoveď? Radosť a spokojnosť, že môžem takýmto spôsobom komunikovať s ľuďmi, dávať im tipy, inšpirovať ich a pritom len robím, to čo ma baví a napĺňa ma. Najväčším zadosťučinením pre mňa je, keď od vás počujem, že ste si na základe môjho článku kúpili napríklad danú knižku alebo ste sa vďaka mojim fotkám inšpirovali pri tvorbe detskej izby pre vaše deti. ♥ ♥ 

Hlavne, keď píšem o nejakej konkrétnej značke, si ľudia zvyknú myslieť, že sa jedná o propagáciu, že sa mi značky ozvali samé od seba a chcú odo mňa reklamu. Prosím omyl. Všetky nápady sa rodia u mňa. Snažím sa vás oboznamovať so značkami, ktoré sa mi páčia, sú niečím nápadité, zapadajú do môjho štýlu. Nič viac, nič menej. :)


Aj dnes vám predstavím jedného milého výrobcu detských doplnkov a dekorácii - slovenskú značku Luvdolls. Možno niektoré už poznáte. Za jej zrodom stojí mamina Lucia, ktorá spočiatku šila veci len pre svoju dcéru. Luvdolls existuje od roku 2013 a doteraz všetko šije a navrhuje samotná majiteľka. Kladie dôraz na detail, kvalitu a spokojnosť zákaznika. Používa výhradne prírodné materiály ako sú napríklad bavlna a ľan.


Ponuku veľmi často doplňuj a obmieňa. Vždy tam ale nájdete niekoľko mackov "Little bear", ktorí sú jej najobľúbenejším produktom. Aj podľa fotiek, ktoré nájdete pod článkom, vidno, že sa v ich tvorbe naozaj vyžíva :). Mne sa páčia ale aj jednoduché vankúše v tvare hviezdy, obláčiky, rôzne hrkálky, okusovátka. Lucia má dobrú ruku pri výbere látok, z ktorých potom šije prikrývky, obliečky, vankúše... Jednou vetou - príjemný pastelový, jednoduchý, originálny vietor v slovenskej tvorbe. Radosť pozerať. Viac informácii nájdete na jej Sashe stránke TU alebo fcb TU.


Som rada, ak som sa niekomu trafila do vkusku a niečím inšpirovala. Dajte vedieť, nech ma potešíte ;).

Krásny dník, aj keď je taký upršaný,
Nina




















You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe