Čítame // Veľká knižka Letisko pre malých rozprávačov

Tuesday, January 29, 2019

Od detstva ma fascinovalo letisko ako priestor. V teen veku som čítala román Letisko od Arthura Hailey, kde boli dopodrobna opísané rôzne časti letiska, kam sa bežný návštevník nedostane. A odvtedy som v tom "namočená". Preto som toto leporelo jednoznačne musela nenápadne mojim deťom "nanútiť" :).


VEĽKÁ KNIŽKA LETISKO PRE MALÝCH ROZPRÁVAČOV
ilustrácie Isabelle Gontgen
vydavateľstvo Presco Group / 2018

Je to takpovediac klasická veľkorozmerová knižka - leporelo s celostranovými ilustráciami. Má len 5 dvojstrán. Na prvej sú predstavené niektoré osoby, ktoré sa potom nachádzajú na každej ilustrácii. Každá osôbka prežíva nejaký príbeh, o ktorom sa môžete rozprávať.



Mňa osobne táto téma veľmi priťahuje a rada si prezerám, čo sa kde odohráva. A dievčatá našťastie tiež :). Síce sú tam niektoré veci pritiahnuté za uši ale to je len preto, že ilustrátorka chcela v knihe toho vykresliť, čo najviac, takže jej to odpúšťam :).




Keď plánujete cestu lietadlom, tak neváhajte a do lietadla alebo aj skôr, túto knihu mrňúskom zaobstarajte :)
Nina

Knižku nájdete na Martinuse TU.

A nech sa páči ukážka, ako Naďka hľadá jednu milú rodinku :).




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe