Čítame // Barvy a Zvířata

Wednesday, April 03, 2019

Ako ste na tom s detskými knihami v češtine? Kamarátite sa? :) Asi ste si zvykli, že ja v tomto smere rozdiely nerobím a ak sa mi kniha páči, tak nemám problém kúpiť aj knihu po česky. Ja sama som sa po česky naučila pri bežnej komunikácii a sledovaní televízie (čo si budeme klamať :)) a rada by som bola, keby to bolo u dievčat podobné.

Tieto dve leporelá sú tiež po česky. A nikomu u nás doma to neprekáža :). Za originalitu to stojí. Obe knižky vyšli vo vydavateľstve Svojtka, sú s okienkami a sú zamerané na prvé slovíčka a ich významy. Pokojne pre deti od jedného roka.
V bežnom kníhkupectve ich asi nenájdete, keďže sa jedná o českú Svojtku, ja som ich našla na eshope Babyknihy.


Dieťa má čo otvárať, vy mu máte čo ukazovať, pomenovávať a vysvetľovať. Spracovanie je veľmi pekné, žiadny gýč a nových slovíčiek je tu naozaj veľké množstvo. Ani moja dvojročná Naďka ešte všetko nepozná.

S knihami sa dá pracovať aj vo vyššom veku, keď sa dieťa začína učiť počítať. Dva o pol roka, tri roky. Takmer na každej strane je otázka typu: "Koľko okien má autobus?" "Spočítaš všetky čučoriedky?" Takže ďalšie plus knižky. 
V neposlednom rade sa možno naučíte niečo nové aj vy. A to po česky! Ja som veru všetky slovíčka nepoznala :).

Nech sa páči, poďte sa pozrieť ako knihy vyzerajú zvnútra.

Nájdete ich na stránke Babyknihy TU a TU.

ZVÍŘATA
ilustrácie Fiona Powers
vydavateľstvo Svojtka / 2017
jazyk český








Obe knižky sú veľmi pekne tématicky rozdelené. Každá dvojstranna je venovaná niečomu inému. Tá zvieratkovská kniha sa delí nasledovne: Farma, Oceán, Džungľa, Mláďatá, Les, Mazlíčkovia, Safari. Kniha Farby je rozdelená samozrejme podľa farieb, čo vidno aj na fotkách nižšie :).

Za mňa sú to veľmi pekné, všestranné knižky na rôzne využitie a dlhšie obdobie.
Nina

ilustrácie Fiona Powers
vydavateľstvo Svojtka / 2017
jazyk český









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe