Aké mám vysnívané bývanie?

Monday, June 24, 2019

Aká je najväčšia výhoda toho, že bývame takto dlho v prenájme? Predsa to, že to vysnívané vlastné zariaďovanie nášho bývania mám ešte stále len pred sebou :). Pred sebou a hlavne za dlhým obdobím študovania a naberania inšpirácii. Aj vďaka tomu, že na túto tému blogujem. 
A pevne verím, že už ten čas zariaďovania nie je na míle vzdialený :).

Tento článok vznikol v spolupráci s vyhľadávačom nábytku a dekorácii FAVI.sk, ktorý používam aj ja, keď niečo pre vás dohľadávam a mojim obľúbeným eshopom s dušou Bella Rose.
Rada by som vám ukázala trend, akým sa budem uberať v zariaďovaní nášho bytu potom ja. Čo sa týka detských izieb, tam ma máte už asi celkom prekuknutú a viete, aký štýl preferujem. 

DETSKÁ IZBA


Mám rada minimalizmus, čistotu farieb, biely nábytok (keďže hračky, knihy a doplnky sú farebné), drevo, prírodné prvky. Určite budem chcieť, aby izba vydržala dievčatám dlho a nebola zariadená len priamo na ich aktuálny nízky vek. Ale taktiež chcem, aby z nej bola cítiť dievčenskosť a aj tá nevinná deckosť.


Všetky tieto veci, tomu zodpovedajú :). Nájdete ich na vyhladávači FAVI a takmer všetky sú práve z Bella Rose.
Takýto úložný košík Bloomingville a aj tento s pom pomami. Ďalej svietiace LED dekorácie a nočný stolík. Plagát Mini Bird Master značky Mrs.Mighetto už doma máme a taktiež tieto zajkové úložné košíky. A páči sa mi aj tento svetlomodrý koberec, ktorý by som vedel veru umiestnisť aj niekde inde ako do detskej izby :).

A tu je pár mojich obľúbených inšpirácii, ktoré vystihujú práve to, čo sa mi na detských izbách najviac páči.


 Zdroj obázkov: Instagram
TERASA

Ako som už písala, inšpirácie na detské izby u mňa vidíte pomerne často a už ma poznáte. O zvyšku bytu poväčšine nehovorím a ani vám asi veľa neprezradím :). Ale rozhodla som sa ukázať vám ešte moju predstavu jednej časti nášho budúceho bývania. 
Balkón, resp. terasu. 
Tá bude musieť byť. Bývania v dome sme sa nateraz vzdali a tak chceme určite byt s väčším balkónom, či terasou. Kde si budeme vedieť oddýchnuť, relaxovať, posedieť. Mať viac priestoru na naše malé balkónové pestovanie, bylinky, deti na hru, miesto na malý bazénik, na ležanie, leňošenie.


A tu je môj výber. Pri terase som presne vedela, čo vybrať :).
Chcela by som, aby terasa (balkón) pôsobila útulne, pohodlne. Nesmú chýbať rôzne vankúše, koberec, deka, LED svetelná reťaz, úložné koše, resp. prírodné obaly na kvetináče. A páčia sa mi aj takéto bambusové lampáše IB Laursen.


Určite by som chcela, aby z terasy dýchala príroda. Preto by som veci ladila do takých farieb a odtieňov, aké vidíte v kolážach. Hojdacie kreslo by určite padlo vhod a ak sa zmestí, tak tam veru aj bude :). Úložné koše sú must have všade a tieto od Madam Stoltz sa mi páčia asi najviac. A Kilner čapovaciu nádobu na limonádu a poháre mám už vyhliadnuté roky :).


Do tretice koláž, kde nájdete pár vankúšov aj takých viac dievčenských, macramé alebo lapač snov, úložné boxy, žiarovkové LED svietidlá na ozdobu a vytvorenie príjemnej atmosféry a samozrejme sviečky
Všetko, čo vidíte na týchto troch kolážach by som skombinovala a vytvorila jeden úžasný priestor, kde by som sa počas krásnych večerov asi rovno aj presťahovala :). A na Pintereste mám už vyhliadnutých niekoľko DIY vecí, takže by sme nevynechali určite aj niečo vlastnoručne vyrobené.



Uvidíme ako to nakoniec celé dopadne. Ale takéto sú moje sny a predstavy. A tie si predsa treba plniť :). Nezabúdajte...

Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe