Ako sme u nás myšičky ubytovali

Thursday, June 13, 2019

Čo myslíte, ktorou vecou z nášho bývania som ovplyvnila a inšpirovala najväčšie množstvo z vás? Ja si myslím, že je to určite náš domček a naša láska ku myšičkám!
Spomíname ich pomerne často, aspoň v instagramových storkách, ale my nimi žijeme každý deň. A mám dojem, že vám to ani trochu nevadí, lebo stále mi ohľadom nich chodia milé pozitívne správy :).

Často sa ma pýtate na rôzne vychytávky, kde som čo zohnala, čo odporúčam a podobne. Preto som sa pred pár dňami rozhodla napísať taký krátky spontánny myšičkový článok :).


DOMČEK
O typoch na domčeky pre bábiky, v našom prípade pre myšičky, ktoré sú dostupné na Slovensku som už písala v samostatnom článku. Môžete si pozrieť opäť TU, ak ste ho prehliadli.
My máme domček z IKEA. Je vynikajúci, aj keď už nám bude čochvíľa malý. Jeho výhodou je, že keď sa vám zunuje a nebude sa vám už hodiť na hranie, tak ho v izbe použijete ako poličku pre rôzne maličkosti, doplnky. Čo s bežným domčekom neviete spraviť.
Niektoré ste si všimli, že mu niečo chýba :). Áno, ten zelený komín sme mu nenamontovali. Najprv som ho chcela premaľovať ale nedostala som sa ku tomu a teraz takto už ostane asi nastálo.


OBYVATELIA
My sme v domčeku ubytovali myšičky. Máme dva typy.
1. myšky od dánskej značky Maileg, ktorých veľký výber nájdete v našom obľúbenom Bubliboome.
Týchto myšiek máme 5. Možno sa vám myšky zdajú celkom drahé ale treba ich deťom kupovať postupne. My sme ako prvé mali dvojičky v krabičke. Tým pádom dostala hneď každá jednu myšku. A postupne myšky dokupovali ku rôznym príležitostiam. Je to potom super tip, keď sa vás niekto bude v rodine pýtať, čo dať deťom ako darček :).
O značke Maileg a myšičkách som tiež už písala článok, ktorý si môžete pozrieť TU.


Máme teda spomínané dvojičky v krabičke. Rovnakej veľkosti máme ešte bábätko v košíku. To je veľmi obľúbené lebo má prišitý gombíček ako dudlík. Malý detial, ktorý baby zbožňujú. A potom má ešte každá z dievčat jedenu väčšiu myšku.
Ninka si vybrala turistku, ktorá mala pribalený spacáčik a Naďka zúbkovú vílu v krabičke. Jej súčasťou bola aj malá plechová dózička, do ktorej si deti môžu odkladať vypadnuté mliečne zúbky. Dá sa kúpiť aj samostane. Aj na to sa ma totiž často pýtate :).


2. myšky, ručne vyrábané zlatými slovenskými ručičkami maminy Moniky, ktorá tvorí pod značkou Sisadesing
Každá z dievčat má jednu rodinku. Dve deti, maminku a tatinka. Viem, že Monika robí rôzne typy mišičiek, s každou sa krásne vyhrá a robí ich na mieru. Ale tiež viem, že sa jej prednedávnom narodilo bábätko, takže neviem ako na tom stojí s novými objednávkami. Moje dievčatá si tieto myšky nachádzali minulý rok v adventnom kalendári :).



NÁBYTOK
Kúpiť pekný, minimalistický, nepreplácaný mini nábytok je veru ťažký oriešok. My máme šťastie, že moje dievčatá zdedili nábytok, s ktorým sa hrala ešte moja mamina. Síce len pár kúskov ale aj tak. Na ten sa ma často pýtate odkiaľ je. Veru, niekedy staré veci sú oveľa krajšie ako tie aktuálne. Máme obývačkovú stenu, komodu, sedačky a stolík.
Okrem toho tam majú dievčatá pár kúskov nábytku z Lidlu, ktorý mali v starom domčeku, akurát ten je veľmi malý. 



Veľmi pekný nábytok je opäť značky Maileg. Presne podľa môjho gusta. Akurát je trošku väčší, lebo veď aj myšky sú väčšie a konkrétne do takéhoto domčeka sa vám tých kúskov zmestí len pár. Ale predsa len, menej je viac. My máme túto krásnu kolískovú posteľ.
Domček sme zútulnili pár drobnosťami ako ručne háčkovaný koberček od našej Starej Mami a na dolnom poschodí dievčatám tatino vyrobil šnúru na prádlo s mini štipčekmi. To je naša najnovšia vychytávka.

DOPLNKY
Z domčeka by som spomenula ešte dve veci. Veľmi odporúčam vylepšiť si domček nejakou tapetou. Stačí na zadnú stenu nalepiť nejaký kus pekného baliaceho papiera. My sme ostali verné Maileg a máme takýto myšičkový. Určite to domček zútulnilo.


Poslednou vecou, ktorú dievčatá do domčeka pred pár dňami dostali, je kufrík s koláčikmi a šálkami. Naďka ho mala odmenu za zubára a pekne sa s Nini o veci podelila. Obsahoval 4 koláčiky, 2 šálky a 2 tanieriky. Takú ňuňu to je :).


VOZOVÝ PARK
Ku nášmu myšičkovému domčeku ale neodmysliteľne patria ešte vozidlá. Bez nich by to nešlo. Takže, čo máme a odporúčame:
1. kočiarik značky Maileg. Zmestíte tam tie malé myšičkové bábätká :). A dokonca obsahoval aj malý fusak. V Bubliboome už majú dostupné okrem červeného aj ružový.


2. drevené ružové auto Le Toy Van od Minilove. Najkrajšie dievčenské autíčko pod slnkom, keďže je veľké a postavičky sa dajú do neho vkladať, keďže je zvrchu otvorené.



3. zmrzlinárske autíčko Le Toy Van. Tomu nevedela odolať, keď ho Katka z Minilove zverejnila. Nájdete ho TU :). Je to akoby staršia sestra nášho autíčka. Je tiež drevené a strecha sa mu dá otvárať.
Bola to trefa do čierneho. Dievčatá sa podelia, jedna má auto, v ktorom dovezie myšky k zmrlinárskemu autu, ktoré má druhá a predávajú si a kupujú zmrlinky. Prípadne idú oboma autíčkami na výlet. Nápadov majú neúrekom.



A poslednom vecou, ktorú by som rada spomenula je košík Olli&Ella. Je krásny sám o sebe. Kebyže ho dievčatá nechcú, tak ho využijem aj pre seba :). My ho máme pri domčeku a dievčatá si tam odkladajú veci pre myšičky, ktoré aktuálne v domčeku a na cestách nepotrebujú. Alebo tam niekedy zbalia pol vecí z domčeka a prenesú si tak všetko naraz na posteľ alebo do obývačky a hrajú sa tam.


Na to, že to mal byť krátky článok, som sa celkom rozpísala :). Dúfam, že ste si našli odpovede na vaše otázky. 
Budem rada, keď my napíšete, či ste si vďaka nám už nejakú tú myšičku kúpili aj vy. A aké domčeky a nábytky vyhrávajú u vás :).

Nina






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe