Vkusne na Trofast úložné priestory.

Wednesday, September 11, 2019

Na úvod sa hneď priznám, že TROFAST úložný systém z IKEI mi na začiatku nebol veľmi sympatický. Nezapadá do konceptu, ktorý v detskej izbe preferujem a prišiel mi taký kikiriki farebný. Aspoň všade, kde som sa s ním stretla.


Postupom času som ale na Instagrame objavila viacero jeho pekných realizácii. A to bol impulz ku tomuto článku s inšpiráciami :).
Úložné priestory TROFAST sú relatívne cenovo dostupné, pre deti praktické a viem, že viaceré ich doma už aj máte. Tak mi napadlo ukázať vám, ako sa dajú do izby pekne zakomponovať.

Existuje množstvo variant a farebných kombinácii. Keď si kliknete na stránke, tak vám ani neponúknete hneď všetky varianty. Napríklad farebné kombinácie boxov si meníte až priamo pri produkte. Tak sa nedajte hneď na začiatku odradiť, ak v ponuke nenájdete presne to, čo hľadáte :).




Ich výhodou sú teda rôzne veľkosti a úložné, výsuvné boxíky. Taktiež rôznej veľkosti, do ktorých môžete hračky veľmi pekne rozdeliť. A ešte aj krásne označiť nejakými spoznávacími nálepkami alebo nápismi. 

Dajú sa umiestniť na zem alebo aj ako police na stenu. Páči sa mi nápad dať ich pod pracovnú dosku a sú tak súčasťou stola ako nejaký odkladací priestor na kreatívne potreby a výtvory :). 


A tiež skvelý hack je využitie TROFAST systému ako schodíky ku hornému poschodiu KURA postele. To ste už určite niekde zazreli.

Nevýhodou, ktorú vidím ja je, že je to krátkodobé riešenie a po pár rokoch, keď deti vyrastú, budete musieť tento nábytok vymeniť. Čomu by som sa napríklad ja chcela vyhnúť a mať rovno v detskej izbe nábytok, ktorý s dievčatami vydrží až do puberty. Na druhej strane, predajné bazáre na IKEA nábytok na facebooku, sú také silné, že posunúť ho ďalej, asi nie je veľký problém.

Kto máte doma takýto nábytok? Aké sú Vaše skúsenosti :).
Nina

















Ako ste si všimli, všetky moje inšpirácie sú farebne neutrálne. Tak vyzerá TROFAST podľa mňa najlepšie. Ale samozrejme v ponuke je viac farebných kombinácii. Ja ale preferujem čistý nábytok, lebo hračky sú samé o sebe farebné. Tu sú 2 príklady ružovej.



Aj takto si môžete skrinku vylepšiť. Navrch dať nálepku, alebo do jednej drážky dať poličku a uložiť tam knihy :).


A na záver inšpirácie na označenie. Na Slovensku vyrába označovacie nálepky značka Smartlabels. My máme od nich iba nálepky na označenie oblečenia, vecí do škôlky. V ponuke majú ale napríklad aj označovacie nálepky na šuflíky s oblečením. Možno časom pridajú aj niečo ďalšie :).



Zdroj obrázkov: Pinterest, Instagram

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe