Tipy na netradičné fotoprodukty

Monday, October 21, 2019

Našich rodinných fotiek mám na tisícky. A nechcem, aby všetky skončili iba v počítači. Vy to ako máte? Stačia vám fotky v mobile a v počítači, či si ich aj v nejakej podobe tlačíte?
My máme doma napríklad pod posteľou takú škatuľu, kde máme mix fotiek, z rôzneho obdobia. A dievčatá si ju rady prehrabujú :). Podľa mňa je to pre deti krásne čaro, vracať sa k rôznym zážitkom, spomínať, rozprávať príbehy.


Za poslednú dobu som mala možnosť vyskúšať viacero produktov z CEWE. Je veľa možností, ako si fotky vytlačiť. A tieto posty mali u vás veľký úspech a vždy sa stretli s množstvom otázok, za čo ďakujem :). Preto som sa aj rozhodla vám všetko zhrnúť do jedného článku.

A čítajte dokonca, nájdete tam prekvapenie v podobe zľavového kódu :).

CEWE FOTOKNIHA PURE
Aktuálne je trendom robiť si z fotiek fotoknihy. Zaberie to pár hodín práce ale výsledok je krásny. Ja plánujem spraviť takéto fotoknihy za každý rok nášho spoločného rodinného života. Jednu svadbnú fotoknihu a potom od roku 2014 vždy rodinnú.

Okrem klasických fotokníh existuje v CEWE aj malá fotokniha PURE. Taká super kabelková verzia. Mnohé ste mi písali, že je to vynikajúci darček pre babky a dedkov pod stromček :). Súhlasím. Alebo pre kamošky. Ako darček na rozlúčku so slobodou, či k narodeninám. Spomienková na nejký výlet, chatu, Silvester. 


Ja som takéto dve PURE fotoknihy dala vytlačiť pre dievčatá. Je malá (15x15cm), spratná, na listovanie do auta, do lietadla alebo kamkoľvek so sebou. Akonáhle ich videla moja mama, tak si dala spraviť detto také isté. A už sa s nimi bola pochváliť v práci, aj na stretnutí. Stokrát lepšie ako ukazovať fotky vnúčat v mobile.
Navyše má fotokniha aj svoj vlastný obal, ktorý ju chráni.

Ja som spravila knižky dve. Do jednej som dala spoločné fotky dievčat z rôznych rokov. Aby si vedeli pripomenúť ako sa ľúbia :). A s druhou knihou som sa naozaj vyhrala. Vybrala som fotky, kde má Naďka oblečené niečo po Ninke, v čom bola fotená kedysi aj ona. Takže na ľavej strane fotoknihy je vždy Ninka a na pravej Naďka. Vždy v tom istom oblečení. Približne v tom istom veku. Je to krásne porovanie ako sa na seba podobali. Niekde by ste ani neuhádli, ktorá je ktorá. Ak máte doma dvoch chlapcov alebo dve dievčatá, ktoré po sebe takto dedia oblečenie, tak vrelo takúto knihu odporúčam. Je to krása! :)



AKO NA TO
Tieto fotoknihy viete robiť len cez aplikáciu v mobile. Nedajte sa odradiť, je to naozaj jednoduché. Je to spravené kvoli tomu, že veľa ľudí si takto dáva vytlačiť fotky fotené práve mobilom.
Viete si zvoliť dizajn obálky. Biele alebo čierne podfarbenie, rozloženie fotky a doplniť text. Taktiež si viete prispôsobiť dizajn vnútorných strán. Tých je presne 22. Ja som dala fotky na celú stranu a do jednej knihy doplnila aj text. Všetko si viete prispôsobiť podľa vlastných predstáv :). V aplikácii, úplne jednoducho.

Knihu nájdete na stránke CEWE TU.


RETRO FOTO
Aktuálne existuje aj veľa možností, ako fotografie vytlačiť. Nemusí to byť len klasický formát ako poznáte.
Mne padla do oko táto Retro foto krabička, ktorú som darovala kamarátke ako darček k narodeninám. Fotky, na ktorých sú naše spoločné spomienky. Či už bezdetné alebo aj aktuálne, s deťmi :). A keď sa im za nami cnie, tak si fotky vytiahnu a môžu spomínať na rôzne veselé situácie a príhody, ktoré sme spolu zažili :).
Viete si dať vytlačiť 16 / 24 / 32ks fotiek. Taký chutný Insta rozmer. Vždy dodané v krabičke. A to je práve na tomto balíčku skvelé, samotná krabička.


AKO NA TO
Tento produkt si viete vytvoriť buď v stiahnutom CEWE softvéri alebo priamo na stránke CEWE. Ja som to robila priamo cez stránku. Opäť si viete krásne nadizajnovať celý vzhľad fotiek. Veľkosť papiera je daná ale tvar fotky si viete už vybrať z množstva možností. Taktiež, či tam doplníte text, zvolíte akú bude mať veľkosť, typ písma a podobne. Pri tomto produkte si vyberáte aj zadnú stranu fotky, ktoré môže fotke dodať retro vzhľad alebo nemusí. Každá môže mať iný dizajn alebo rovanký. Ja som zvolila taký mierne retro z predvolených šablón, na každú foto rovnaký.

Retro foto v krabičke nájdete na stránke CEWE TU.


Fotoobraz HEXXAS
Posledný fotoprodukt, ktorý by som vám rada predstavila sú fotoobrazy Hexxas. Práve kvoli nim som sa rozhodla článok napísať :). Po zverejnení fotky s nimi ste ma zaplavili množstvom správ. So smajlíkmi, srdiečkami a tiež s kopou otázok. Tu si môžete odpovede nájsť pekne pokope.


Fotoobraz Hexxas má šesťuholníkový tvar. Môžete si ho vytvoriť v dvoch veľkostiach. Toto je tá väčšia. Je to vlastne doska z vysoko kvalitnej tvrdenej peny, na ktorej je fotka vytlačená. Z druhej strany dosky je magnet. Vrámci balenia je aj štvorcový magnet na stenu, ktorý priprevňujete za pomoci obojstrannej pásky, ktorá bola na fotoobraze už dodaná. Všetko jednoducho pripravené už na lepenie. A obrazy držia perfektne. Stenu nemáme ani zďaleka hladkú, omietka je hrbolatá a obrazy držia krásne úž pár týždňov.



Výhodou týchto fotoobrazov neklasického tvaru je práve ich variabilita a jedinečnosť. Viete si ich vyskladať do ľubovoľného tvaru, v závislosti od toho koľko obrazov si vytlačíte. Do pása na šírku, na výšku, do šesťuholníka, do dvojradu, trojradu, do trojuholníka... možností je veľmi veľa. Buď môžete zvoliť spôsob ako ja, že si na každý Hexxas vytlačíte inú fotku. Odporúčam, aby spolu farebne ladili. Prostredím, či rovnakou farebnou úpravou fotky. Je to poznať. Alebo potom môžete vytlačiť / rozdeliť na viac Hexxasov len jednu fotku. Na stránke CEWE nájdete viacero pekných ukážok.

Tým, že Hexxas je prichytený magnetom, tak môžete ich usporiadanie ľahko striedať, prípadne doplniť nové kúsky alebo pár z nich občas pozmeniť :).



AKO NA TO
Hexxasy si vytvoríte online cez stránku CEWE. Ak chcete rozložiť jednu fotku na viac Hexxasov, tak vám ju program podelí sám, presne na požadovaný tvar, aký budete mať na stene. Keď si budete tlačiť na každý Hexxas inú fotku, ako som to robila ja, tak treba každý Hexxas pridávať do košíka zvlášť. Nezabudnite si skontrolovať pri tvorbe, či máte zvolenú správnu veľkosť. Malý tip, ktorý som využila aj ja. Čím viac Hexxasov si spravíte, tým je cena za jeden kus lepšia :).

Fotoobrazy Hexxas nájdete na stránke CEWE TU.


Ak ste sa dočítali, doprezerali až sem, tak vám ďakujem a mám pre vás super správu :).
Mnohí ste mi písali, že sú to skvelé veci pod stromček a ďakovali mi za tip na darčeky. Tak ja mám pre vás darček tiež. S kódom ninnulina_CEWE dostanete na všetky tieto produkty 20% zľavu. Zľavový kód sa zadáva v košíku, keď už budete mať produkt vytvorený.

Kód je platný na produkty: CEWE fotokniha PURE, CEWE fotokniha rôzneho druhu :), retro foto v krabičke, fotoobrazy Hexxas, kalendáre (skvelá vec ako darček pod stromček, ja ich robím pre mojich rodičov a starých rodičov už 5 rokov a asi vám v novembri ukážem tohtoročný výtvor :)) a dokonca aj na adventné kalendáre :).
Platnosť kupónu je do 29.8.2020 ;).

Verím, že zľava poteší a budem rada, keď padne na úžitok.
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe