Tipy na darčeky pre chlapcov

Tuesday, December 08, 2020

Už viackrát ste odo mňa prosili nejaké tipy pre chlapcov. Či už hračiek, doplnkov do detkých izieb alebo oblečenia. Na taký obsiahly kompelxný článok som si netrúfla :). Ale mám pre vás niekoľko tipov na zaujímavé hry a kreatívne sady pre chlapcov. Mladších, aj starších :). Taký typ darčeka, ktorý je zároveň hračkou ale dieťa aj rozvýja.

S Djeco produktami máme samé dobré skúsenosti. Tipy na dievčenské sady a hry vám dávam neustále, tak prišiel rad na pár chlapčenských. Rozdelených pekne do kategórii.

Poďte sa pozrieť na môj výber z Bubliboomu :).

PRE MILOVNÍKOV DINOSAUROV



Pre dinomaniakov nájdete v Bubliboome viaceré krásne typy. Lacnejšie, aj drahšie. Sada vyškrabkávačiek podporí jemné motoriku a učí trpezlivosti :). A dielko si môžu chalani potom nalepiť trebárs na stenu nad stôl alebo ku posteli.


PRE TECHNICKÉ TYPY



Celá táto kategória je jedna veľká krása. Určená ale teda skôr pre staršie deti od 5 rokov. Ja by som vám chcela dať do pozornosti túto DIY sadu na výrobu vlastného kaleidoskopu, v ktorom si môžete meniť veci v časti, ktorú cez kaleidoskop vidíte. Fascinujúce rovnako pre chlapcov, aj dievčatá. U nás má veľký úspech :).


MILUJEME DOPRAVNÉ PROSTRIEDKY



Sada Origamy loďky je niečo malé ale o to viac milé. Obsahuje aj plachty, vlajky, postavičky, aj šnúrku :).


PRE VESMÍRNYCH NADŠENCOV



Puzzle od značky Londji má vždy úspech. Toto je 200 dielikové a vyobrazuje celú našu slnečnú sústavu.


KARTOVÉ HRY



Kartové hry sú všeobecne obľúbené a dobre rozvýjajúce hry aj pre dievčatá, aj pre chlapcov. Do tohto výberu som sa vám snažila vybrať také, ktoré asi zaujmú viac chlapcov :). Mistigri, alias Čierny Peter je obľúbeným aj u nás :). A nezabudnite ku kartám deťom dokúpiť aj mačičkový držiak. Nás úplne zachránil.


PUZZLE PRE NAJMENŠÍCH



PRVÉ (SPOLOČENSKÉ) HRY



Z tejto poslednej kategórie máme odskúšaných tiež viacero hier :). Naposledy to bola hra Tapikékoi, ktorá je zameraná na pamäť a postreh. Viac si o nej môžete prečítať v mojom poste na Instagrame TU.


Ako sa vám páčil môj výber? Verím, že bol dostačujúco chlapčenský ;). My tieto hry a sady zbožňujeme a som si istá, že budú mať úspech aj u vás.

Pekný adventný čas želám,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe