Kids room #2..

Monday, June 13, 2016

..toto je konečne nový post zo série článkov o detských izbičkách. Tentokrát ho venujem inšpiráciám, ako by mohol vyzerať v izbe pre deti priestor na uloženie knižiek a pre pohodlné útulné čítaníčko. Knihy by podľa mňa mali byť základnou výbavou medzi hračkami pre deti už od útleho veku. My sa snažíme našu Ninu v knižkách veľmi podporovať. Každý deň v niekoľkých listujeme a rozprávame sa o obrázkoch. Bohužiaľ sme sa ešte stále nedostali do stavu, že by pri nej len sedela a počúvala čítanie dospelého. Musí neustále na niečo ukazovať a prevracať strany a štebotať si svoje :). 

Pozeráme ale všetko rad radom. Dnes mi pred spaním doniesla pracovný zošit zo španielčiny, ktorý mám uložený v knižnici v spálni. Absolútne v nej nie sú žiadne obrázky. V celom zošite len dve čiernobiele fotky tvári mužov - Javier a Gael Garcia /mená už viem naspamäť :D /, ktoré sú už statočne pokreslené. Ako mi dnes niesla ten zošit, tak jej vravím, že tam nie sú žiadne obrázky a nabádam ju na inú detskú knižku, čo mám na nočnom stolíku. A ona na to "Jujo! Jujo!". Najprv som si v hlave nevedela spojiť na čo myslí ale potom mi s víťazoslávnym úsmevom nalistovala tie dve fotky a ukazovala na Jujov ;). "Takže mama neklam, obrázky tam sú a stačia mi tieto i keď mám rok a pol :D" 
Krásne ako dieťa úplne jednoduchou vecou dokáže vyčariť úsmev na tvári.. 

Takže tu je pár inšpirácii :).

Vaša NN

www.anthologymag.com

www.babyberry.co.nz

www.lilsugar.com

www.mommo-design.blogspot.it

www.villavaahtokarkintarinoita.blogspot.fi

www.ilovedecoration.com

www.kitchenfunwithmy3sons.com

www.painter1.com

www.projectnursery.com

www.relaxdeco.com

www.thislittlestreet.com


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe