MMMoje

Thursday, March 09, 2017

Rozmýšľam ako začať dnešný článok. Najprv som chcela svojim výlevom, aké mám posledné dni náročné a obdivujem ženy, ktorým ide všetko ľahko. Nie, nie, blbosť. Na čo sa tým zaťažovať a rozpytvávať. Radšej poďme k veci a myslime pozitívne. :) 

Dnešný post bude o ďalšej skvelej mamine dvoch detí, ktorá si povedala dosť gýčovému trhu a začala vyrábať vlastné veci pre deti. Mame Martinke, ktorá čaruje s časom a stíha popri materskej aj tvoriť a žiť svoj sen. Už pár rokov tvorí pod značkou MMMoje a reprezentuje český detský dizajn. 
Na jej tvorbu som narazila koncom minulého roka a odvtedy ju sledujem. Vytvára veci, ktoré mi učarovali, preto som sa rozhodla vám o nej napísať. Možno ju ešte nepoznáte a možno niečo učaruje aj vám.

Jej najobľúbenejší produkt je hniezdo pre detičky. Tie šije z vlastných autorských látok alebo z kvalitných dovozových. Je to na voľbe zákazníka. Šije ich v štyroch veľkostiach a dokonca aj na mieru. Teraz pri písaní článku rozmýšľam, prečo sme si také hniezdo nezadovážili domov aj my pre Naďku. Neviem veru. Asi by nám to uľahčilo viaceré situácie. Nuž, čo už. My radi bojujeme :). K hniezdočku si môžete doladiť klasické zavinovačky, deku, ilustrované podložky, mantinely. 
Jej najväčšou srdcovkou je ale jej autorská práca. Bavlnené látky s jej autorským dizajnom som už spomínala vyššie. Okrem toho v jej tvorbe nájdete plagáty, linoryty, brošne, leporelá, vankúše, úchopovky. Všetko s vlastnými návrhmi a kresbami. Martinka svoju ponuku neustále rozširuje, takže treba sledovať jej stránky a sociálne siete. Všetko nájdete pokupe na jej www stránke TU.
A čo sa najviac zapáčilo mne? Linoryty! Moja srdcová práca ešte z čias, keď som chodila na umeleckú školu. Martinka je prvý dizajnér pre deti, ktorý ich má v ponuke. Už čoskoro budú visieť aj u Ninky nad posteľou :).

Želám vám pohodový deň :). 
Verím, že ste zas pri mojom článku na niečo pekné narazili,
Nina

Zdroj obrázkov: http://www.mmmoje.cz/ a fcb stránka MMMoje










♥♥♥

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe