Jahodové mlsanie

Friday, June 09, 2017

Slovenská značka oblečenia Mile si prichystala na nedávny Urban Market sviežu novinku. V spolupráci s vydavateľstvom Artforum sa nechali inšpirovať poetickým príbehom Rozprávka o lietajúcej Alžbetke od Daniela Pastirčáka a vznikla tak malá kolekcia oblečenia s jahodovým motívom.


Ninka je v poslednom čase veľmi nadšená, keď si môže obliecť na seba veci s podobným motívom ako dám Naďke. Keď má jedna čerešne, tak musí aj druhá. Naďa má zajka, tak chce aj ona. Nadi dám šaty, tak musím nájsť nejaké aj pre ňu. Takýchto rovnakých kombinácii však nemám donekonečna :). Akonáhle som teda zbadala túto milú novú kolekciu od Mile, vedela som, že baby nakombinujem do rovnakého. Ninke som vybrala tričko a Naďke letný baby overal na ramienka.

Všetko také chutné, až som vám to chcela na dievčatách pofotiť. Stredajšie doobedie sme preto všetky tri spolu spravili nepečený jahodový cheescake, nech máme nejakú tématickú rekvizitu /recept nájdete TU, ak niekoho zaujal ;) /. Takéto pečenie je celkom dobrá škúška trpezlivosti :). Jeden väščí koláčik pre tatinka, ako povedala Ninka a dva menšie pre nás. 


Mala som nádhernú predstavu, vybraté krásne miesto u kamošky v záhrade, kde by sme sa pri západe slnka pofotili.. A potom sa zamračilo, ochladilo a Ninka začala prosíkať, či už môže koláč ochutnať. Videla som na nej, že prípadnú moju prosbu, aby sme s tým počkali do zajtra by neuniesla, tak som sa fotiacej predstavy vzdala. Nafotili sme aspoň pár momentiek na našom ultra veľkom balkóne :).


Pekný večer a oddychový víkend prajeme,
Nina & Ninka & Naďka








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe