Doktorský kufrík tak trochu inak

Sunday, October 15, 2017

Medzi naše obľúbené hry patrí momentálne hra na doktorku, sestričku /občas ju hrá Naďka ;)/ a pacienta. Ninka mala na túto hru zozbieraných pár vecí z domu - obväz, malú nivea krabičku ako liečivý krémik, tic tac krabičku na liečiky, leukoplasty. Nedávno ale objavila v čakárni u našej pani doktorky hračkársky stetoskop. Vtedy som si povedala, že na narodeniny dostane už riadne vybavený lekársky kufrík.


Výber v obchodoch ma nezaujal. Väčšina plastových, gýčových prefarbených vecí. V lepších e-shopoch sa našli aj drevené verzie lekárskeho kufríka. Drevené hračky mám veľmi rada a preferujem ich ale v tomto prípade ma neoslovili. Jediné, čo mi ostávalo, bolo vyskladať si doktorský kufrík sama. Z reálnych vecí, trochu dorobených a správne vybraných, aby boli lákavé pre detské očká.


Kufrík som vybrala z Bella Rose od britskej značky sass & belle. Schválne som nevolila žiadny doktorský motív ale taký, aby Nini zaujal a zapadol nám aj do interiéru. A čo teda obsahoval?

Z internetového obchodu zdravotníckych potrieb som kúpila reálny jednostranný stetoskop. Ružovej farby, aby sa páčil aj Ninke ;). Ku tomu som rovno zobrala aj diagnostické svetielko, nech má čím pozerať pacientom do hrdla. Mali tam vo výbere aj krásne farebné digitálne teplomery - ružový, modrý a zelený ale ten som nebrala. Mali sme doma jeden, ktorý už poriadne nefunguje ale stále pípa a meria teplotu, takže nový som pre ňu nepotrebovala a dostala ten z domu. Ale ružový ma veru lákal :).


Ďalej v kufríku nesmeli chýbať obväzy, gázy a lopatky do hrdla.


Zozbierali sme tiež pár škatuliek a dózičiek, ktoré som potom zjednotila rovnakými nálepkami srdiečok, nech to znovu vyzerá trochu detsky. Injekčné striekačky boli samozrejmosťou. Taktiež dozdobené srdiečkami.


Leukoplasty s detským motívom sme kúpili v Lidli. Z papiernictva pero a bloček na zapisovanie diagnózy :).


Som rada, že kufrík u Ninky zožal úspech. Jediný problém je ten, že v kufríku sa rada hrabká aj Naďka a všetko odškrabkáva, tak nám už pár srdiečok chýba :). Našťastie ich mám pár v zásobe.


Čo hovoríte na zloženie kufríka?

Nina & Ninka

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe