Inšpirácie // detský pracovný stolík

Friday, August 30, 2019

Najprv som myslela, že napíšem nejaký článok na tému "čo do škôlky". Ale Silvinka z Minidiamond blog ma "predbehla", tak som si povedala, že sa nebudem opakovať :). Flatlay fotky na túto škôlkarsku tému mám ale už pripravené a na Instagrame, či Facebooku sa objavia ;). Ale celý článok písať nebudem.


Namiesto toho som pobrázdila opäť Pinterest a poukladala si nové inšpirácie na pracovné stolíky / kútiky v detskej izbe. Možno vám padnú vhod, ak sa práve pasujete s návrhom detskej izby alebo prestavujete staré rozloženie nábytku, nech vytvoríte novému škôlkarovi alebo školákovi dobré prostredie. Na vhodné pracovné miesto pre dieťa určite netreba zabúdať :).

Pri tvorbe nezabudnite myslieť na správnu výšku stolu a stoličky (závisí od veku dieťatka), úložné priestory väčšie, menšie, miesto, kde si deti budú vystavovať svoje práce - poličky alebo nástenka, stolnú lampu. A úložných priestorov naozaj nikdy nie je dosť! :)

Pohodový nástup do škôlky a do školy želám,
Nina

PS: Začiatkom roka som pridávala tiež podobný článok s inšpiráciami. Môžete pozrieť aj ten :). 















Zdroj: Pinterest

A toto je ten náš v obývačke :).

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe