Do knižnice // Alphablock

Wednesday, June 07, 2017

Nedávno som si zaumienila, že Ninkinu knižnicu začnem napĺňať aj jednoduchými knižkami v anglickom jazyku. Nemáme ich ešte veľa ale medzi moje obľúbené patrí knižka Alphablock, ktorú vám predstavím dnes. 



Prečo som napísala, že patrí medzi moje obľúbené a nie Ninkine? Ninka má totiž zatiaľ z knižky mierny zmätok. Kniha Alphablock je zameraná na učenie abecedy. Je naozaj pekná, milo spracovaná zábavnou formou. Každému písmenku prislúchajú dve dvojstránky s motívom, ktorý začína na dané písmeno. Čo je najkrajšie, dané písmenko je vždy do strany vyrezané. 



Momentálnym Ninkiným problémom je, že niektoré písmenká už pozná a nechápe, prečo je pri písmenku "A" nakreslené jablko, keď predsa jablko začína na písmeno "J" :). Čo je samozrejmé, takže si to pekne vysvetľujeme. V období "prečo", ktoré nám práve začalo, je to veru dosť zdĺhavé :). Mám preto v pláne každú stránku doplniť o obrázok, ktorý bude zodpovedať písmenku v abecede v slovenčine lebo štýl knižky - vyrezávané písmenká ju veľmi baví. 



V edícii vyšla aj kniha zameraná na čísla - Countblock a taktiež Dinoblock a Cityblock. Všetky s vyrezávanými stranami. Knižka na počítanie bude pre deti, ktoré angličtinu zatiaľ nevedia, určite viac priateľskejšia. Počty sú predsa len v každom jazyku rovnaké :).

Ako ste na tom vy s anglickými knižkami? Máte nejaké odporúčania?

Pekný deň želáme,
Nina & Ninka





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe