Oslavujeme // Ninka 3 roky

Sunday, October 22, 2017

Tento rok som sa na oslavy dievčat chystala s predstihom. Dva významné miľníky - 1 a 3 roky. Ak sledujte fanpage na facebooku, tak ste si možno všimli, že som si asi pred mesiacom odniesla pol IKEI ;) - baliace papiere, stužky, darčekové tašky, škatule, ozdôbky, prestierania, servítky, stojan na koláče, vázička... - všetko pekne ladiace ku sebe. Veci na dve odlišné party oslavy. 


Tú prvú sme absolvovali minulý víkend. Ninka oslávila 3 roky a ja som sa rozhodla zdobiť vo veselých, pestrých farbách. Takto to celé nakoniec vyzeralo :).


Darčeky som balila noc predtým, netreba nič nechať na náhode a nerada si takéto veci nechávam na poslednú chvíľu. Hlavne keď sa so všetkým rada vyhrám. Balice papiere, taštičky, dekorácie boli už z vyššie spomínanej IKEI - séria SPRUDLA, ak by niekoho zaujímalo ;).




Torta bola vlastná výroba. Na to som patrične hrdá, aj keď sa mi pri ozdobovaní nepodarilo spraviť všetko podľa predstáv. Hlavné je, že bola robená z lásky. Pripravovaná večer pred oslavou, po uspaní oboch detí, do neskorých nočných hodín. Už pri Ninkiných prvých narodenín som sa rozhodla, že kým mi to bude umožnené, tak všetky narodeninové torty pre deti, si budem robiť sama. 


Recept na tortičku som mala z knižky od Lucky Gažovej, ktorá pečie pod značkou LULU´s bakery. Vnútri s mascarpone-tvarohovou plnkou, ozdobená ganaché krémom, s malinami z pradedkovej záhrady a doma robenými bielymi pusinkami.


Ostatné koláčiky už boli v réžii mojej maminy, za čo som jej naozaj vďačná. To už by som asi dušu vypľula, kebyže mám doma piecť s mojimi dvomi dievčatami ešte aj tie. A ona ich robí tak precízne a krásne nazdobené! Ešte raz ďakujem. 


Na ich servírovanie som odskúšala nový dvojposchodový stojan na koláčiky - GARNERA, po ktorom som už dlhšie pokukovala. Až keď som ho videla krásne nazdobený na kamarátkinej svadbe, tak som si povedala, že ho musím doma mať aj ja :). Jednoduchý, čistý, biely, bude sa hodiť na akúkoľvek príležitosť. 



Dievčatá boli nakoniec oblečené takmer rovnako. Na sebe mali tričko so zajačikom z H&M a sukňu na traky zo Zary. Ninka mala ku tomu trblietavé pančušky, aby bolo vidno, že ona je už malá slečna a nie batoľa :) a od návštevy ešte dostala narodeninovú čelenku do vlasov.



Fuuu, na to, že tento článok mal byť hlavne o fotkách, som sa rozpísala relatívne dosť :). Ak by vás ešte niečo zaujímalo, tak sa kľudne pýtajte.

Ja už sa teraz teším na prípravu Naďkinej oslavy, ktorá nás čaká o 2 týždne. Bude v jemných tónoch bledoružovej, bielej a mentolovej farby. 

Pohodový večer a príjemný štart do nového týždňa želám,
Nina









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe