Vianoce 2017 // Londji puzzle a kaleidoskop

Sunday, December 03, 2017

Puzzle značky Londji som vám na blogu už raz ospevovala. Článok nájdete TU. Nakoniec sa mi podarilo rozhodnúť a jedno som pre Ninku vybrala. Respektíve pre seba ;). Voľba padla na dvojmetrové puzzle My Tricycle, ktoré som našla v milom obchodíku Bubliboom. Kamennú predajňu majú v Žiline ale vecičky predávajú aj cez e-shop.


Povedala som si, že vám tento rok niektoré veci, ktoré moje dievčatá dostanú pod stromček aj nafotím, nech sa môžete poprípade inšpirovať. A tak som puzzle doma s radosťou otvorila. Po otvorení som bola ohromená ešte viac. Puzzle je naozaj kvalitné. Krásne balenie, dieliky sú veľké, tvrdé a pevné. Sú naozaj rovné a čisté.


Puzzle s takýmito veľkými dielikmi ešte nemáme, tak som zvedavá na Ninkinu reakciu. V tomto balení je dielikov 54.


Okrem puzzle som od značky Londji vybral aj kaleidoskop. Ninka sa ešte s kaleidoskopom nestretla, tak to bude pre ňu niečo nové. Nie je to vlastne typický kaleidoskop, ktorý by mal vo vnútri nejaké predmety, z ktorých vytvára obrazce. Je to tzv. teleidoskop a vytvára obrazce z vecí, na ktoré sa dívate.



A práve jeden takýto krásny kaleidoskop, značky Londji, dokonca vianočnej limitky, mi pani majiteľka Bubliboomu venovala pre jedného z vás! O podmienkach pre zapojenie do giveaway sa dočítate včas na našom facebooku :). Neváhajte sa zapojiť. Možno sa šťastie usmeje práve na vás!


Všetky výrobky značky Londji, ktoré môžete v Bubliboomu aktuálne kúpiť nájdete TU

PS: Budem rada, keď mi dáte vedieť ako ste s výrobkami Londji spokojní, ak doma nejaké máte :).

PS2: Čoskoro pribudnú na blog ďalšie články s darčekmi, ktoré som pre moje baby nakoniec vybrala,

Zatiaľ sa majte pekne,
Nina






Puzzle je dlhé 2 metre. Bola to naozaj zábava stavať niečo takéto tvarom neobvyklé. A to som ho zatiaľ stavala iba sama ;).




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe