Teepee - veľký prehľad

Friday, August 24, 2018

Už dlho sme tu nemali článok s inšpiráciami na nejaký konkrétny kus doplnku do detskej izby. Aktuálne som si zobrala na mušku "teepee stan". 
Teepee stan je super vec. Idem ho tu trochu vychváliť, i keď ho doma nemáme. Ale viem si predstaviť, že ak by ho raz dievčatá v izbe mali, tak ho už nikomu nedajú :).

Teepee je skvelé útočisko, skrýša, bunker. Pozitívum je, že sa dá v izbe ľahko presúvať a meniť jeho umiestnenie podľa potreby. V porovnaní napríklad s baldachýnom. Deti si v ňom môžu čítať, leňošiť, spať, nerušene hrať s autíčkami, či bábikami. Myslím, že každé dieťa sníva o takom malom vlastnou stane, mieste, ktoré bude len jeho.


Ak máte záhradu, tak môžete stan umiestniť podľa potreby vonku. Na detskú záhradnú party ako stvorené. Zas sa tu prejaví výhoda jednoduchého premiestňovania.

Je to síce trochu drahší kus "nábytku" do detskej izby ale ja som zástanca toho, dať dieťaťu k sviatku jeden darček a radšej drahší a kvalitný ako 5 menších, od všetkých príbuzných zvlášť. Takže určite sa to dá vymyslieť aj finančne.


Nezabudnite, že k teepee treba dokúpiť alebo vyrobiť nejakú mäkkú podložku, či koberec a veľa, veľa vankúšov. Tiež si môžete všimnúť na fotkách z už hotových detských izbičiek, že na teepee sa hodia svetielka, vlajky alebo aj lapač snov.

Teepee stany som rozdelila do štyroch cenových kategórii. Pod každou fotkou nájdete presný eshop, kde ho viete zakúpiť a výrobcu. 
Tu je zoznam e-shopov, z ktorých som čerpala. Určite ich nájdete kade tade aj viac. Ja som vybrala pre mňa tie NAJ :).


CENOVÁ KATEGÓRIA 50€ - 100€

LOVEL, značka Kids Concept

LOVEL, značka Kids Concept

MINILAND, značka Little Dutch

MINILAND, značka Little Dutch
CENOVÁ KATEGÓRIA 101€ - 130€

LOVEL, značka Kids Concept

HRACKOLAND, značka JaBaDaBaDo
HRACKOLAND, značka JaBaDaBaDo

LOVEL, značka Kids Concept

LOVEL, značka Kids Concept

ELEN LIVING

ELEN LIVING

4TOYS, značka Vilac

CENOVÁ KATEGÓRIA 131€ - 160€

LOVEL, značka Kids Concept

LOVEL, značka Kids Concept

CENOVÁ KATEGÓRIA 161€ a viac

BELLA ROSE, značka Bloomingville

BELLA ROSE, značka Bloomingville

Čo sa vám páči viac? Teepee alebo baldachýn? Vedeli by ste si ho predstaviť vo vašej detskej izbičke? A preferujete takéto minimalistické kúsky alebo by ste hľadali radšej niečo výraznejšie.

Dúfam, že sa vám článok páčil :). Ja už pracujem na ďalšom, podobne ladenom.

Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe