Vianoce 2018 // Vianočné darčeky mojich dievčat

Friday, December 07, 2018

Viem, že tipov na vianočné darčeky je všade dosť ale ja sa tak rada delím o moje inšpirácie a viem, že mnohým z vás sa páčia, tak ak máte chuť, tak prezerajte ďalej :). Rada by som vám ukázala inšpirácie na darčeky, ktoré dostanú moje dievčatá
Darčeky som vyberala za celú rodinu (5 skupín). V tomto mám vyslovene šťastie, že to nechávajú už celé na mne :). Dievčatá si ich nájdu pod tromi stromčekmi, takže to majú rozdelené. Bohužiaľ, to číslo nejde aktuálne skresať, aj keď ja by som bola za to, že darčeky sa dostávajú len na štedrý večer, priamo pod tým stromčekom, kde sa koná štedrovečerná večera. Ale zase nemôžem ukrátiť o radosť žiadnu z babiek, za to mi to nestojí :).

Poďte mrknúť, možno vás niečo osloví, ak ešte pre svoje deti niečo hľadáte.

JEDNOROŽKY od LOVE COLORS
Nie je plyšák ako plyšák. Nemám rada tie klasické, dráčikovské, chlpaté plyšáky. Tieto sú ručne šité, vyrobené a s láskou navrhované na Slovensku od Julky Rencés Kovács :). Ninka ich sama objavila na akcii kid. detský shop up a nevedela sa od nich odtrhnúť. Museli (ja aj Julka) sme jej sľúbiť, že Ježiško dokáže priniesť presne tieto isté jednorožky! Ale, že úplne, úplne presne tie isté. A keď jednej, tak aj druhej :).

Jednorožky a aj mnoho ďalších krásnych vecí nájdete na stránke Love Colors TU.




PLAVKY z BABY VILLAGE
Niekto oblečenie pod stromček nedáva. Ja áno. Ale vždy vyberané tak, aby dievčatá potešilo. Moje reagujú na oblečenie veľmi pozitívne. Dokonca dostanú plavky, teda ich obľúbenú časť oblečenia, keďže plávanie zbožňujú :). Prvýkrát obe rovnaké - s tigríkmi.

Plavky nájdete na stránke Baby Village TU.




LEGÍNY od MOE
Na legíny s názvom Jahodová pena, od slovenskej značky MOE, som mala zálusk už asi rok, hádam odvtedy, čo ich začali predávať :). Tieto legíny sú super náhrada za klasické pančušky, máme už doma odskúšané púpavkové. Najprv ich nosila Ninka a teraz ich zdedila Naďka a sme spokojné.

Legíny, rôzne vzory, nájdete na stránke MOE TU.



DROBNOSTI NA SKRÁŠLENIE z BUBLIBOOMu
Značku Mimi&Lula obdivujem už dlhšie dobu. Ninka dostala z ich kolekcie na narodeniny pom pom čelenku. Na Vianoce som im vybrala každej sponky a gumičky do vlasov. Nakoniec bude ale všetko spoločné. Dajú si to do vlasovej šperkovnice a budú si vyberať. Páčia sa mi ich odtiene, sivej, pudrovej, staroružovej a okrovej. 
Plus jedna super vec pre každú vílu, čarovná hviezdičková palička :).

Sponky, gumičky, paličky a iné krásne veci značky Mimi&Lula nájdete na eshope Bubliboom TU. Aktuálne majú toho dosť vypredaného ale budúci týždeň očakávajú naskladnenie nového tovaru :).




DETSKÁ KOZMETIKA z BUBLIBOOMu
Slovo kozmetika by som mala napísať asi v úvodzovkách lebo skôr sa jedná o také mini blbostičky, radôstky, ktoré moje baby ešte nevyskúšali ale viem, že Ninka si ich bude neskutočne užívať. Už sa proste dostala do toho veku, kedy sa chce parádiť. 
Všetko, čo tu vidíte je od značky NailMatic. Vybrala som dva detské lesky na pery, broskyňové obláčikové mydielká a pre Ninku detský lak na nechty, po ktorom tak túži. Mne sa nepáči, keď vidím také malé deti s nalakovanými nechtami ale keď sa s tým bude hrať doma, tak proti tomu nič nemám. Navyše tento lak je vytvorený na vodnej báze a dá sa ľahko umyť pod teplou vodou za pomoci mydla. Takže žiadna chémia, žiadne formaldehydy, ftaláty, toulén, vonné látky...

Detskú kozmetiku NailMatic nájdete na stránke Bubliboomu TU.



FARBY z KIDMANIA
Obe dievčatá rady maľujú. Preto tento výber bol jasnou voľbou, keď som farby zbadala. Na Kidmánii som od značky Djeco objavila krásne sady farieb. Naďka dostane prstové farby. 6 tubičiek s farbou, ktorú už netreba riediť a nanáša sa prstami. Má veľmi príjemné odtiene. Pre Ninku som vybrala set temperových farieb, keďže je už skúsenejšia a staršia. 8 kusov v malých flaštičkách, z ktorých sa farba dobre vytláča aj v menších množstvách.

Farby nájdete na stránke Kidmanie TU a TU.



HRA BISOUS DODO z BUBLIBOOMu
Krásna kartová hra na dobrú noc. Je určená pre deti od 3 do 6 rokov. Hru hrá jedno dieťa a jeden rodič :). Obsahuje krabičku - postieľku s mäkkým matracom, dve postavičky (dievčatko a chlapca, podľa toho koho idete uspávať) a 32 kariet.
Cieľom hry je nájsť kartovému dieťatku vankúš, perinku a macka na spanie. Až vtedy môže ísť pokojne spať. Rodič karty zamieša a položí ich pred dieťa, tak aby nevidelo, čo je na nich. Dieťa si postupne ťahá jednotlivé kartičky a zbiera si ich do ruky. Ak vytiahne vankúš, perinku alebo macka, tak ich položí kartovej postavičke do postieľky. Ťahanie kariet končí vtedy, keď postavička má všetko, čo na spánok potrebuje.
Následne vám dieťa odovzdá karty, ktoré počas hľadania perinky, vankúša a macka nazbieralo a vy musíte splniť všetko, čo na nich je. Bozky na rôzne časti tela, celé vypusinkovanie, šteklenie, spievanie, húkanie ako sova... :).
Táto hra by mala slúžiť ako rituál pred spaním. Na upokojenie, mojkanie, maznanie. Čas len pre vás. Uvidím ako to dokážeme skĺbiť my doma s obidvomi dievčatami :).

Kartovú hru Bisous Dodo nájdete na eshope Bubliboomu TU.





MAGNETICKÉ PUZZLE ROZPRÁVKOVÉ BYTOSTI z BIOLOVE
Toto magnetické puzzle značky PetitCollage je určené pre Ninku. Má rada také tie klasické rozprávky, o vlkovi, kozliatkach, prasiatkach, Červenej Čiapočke. Rada sa hrá akékoľvek rolové hry a táto hra bude pre ňu príjemné spestrenie.
Hra obsahuje dve postavičky a 52 magnetiek - oblečenie na rôzne rozprávkové bytosti. Nič nie je striktne dané, dieťa si môže postavičky obliekať ako chce, podľa svojej fantázie a toho, na čo sa práve hrá.
Hra má aj druhú verziu, magnetické puzzle Superhrdinovia ;).

Obe magnetické puzzle nájdete na stránke Biolove TU.





PUZZLE OBLIEKAM SA z MINILOVE
Naďka je momentálne do puzzle maniak a ako začala zima, tak skladáme puzzle každý deň. Toto puzzle od Djeca je úplne jednoduché. Obsahuje len 10 dielikov ale páči sa mi, že dieťa skladá postupnosť ako chlapec na seba oblieka jednotlivé vrstvy oblečenia.
Som si istá, že toto puzzle ju bude baviť a zaradí sa medzi naše denné stálice :).

Puzzle nájdete na stránke Minilove TU.



PUZZLE ČERVENÁ ČIAPOČKA z TOTOJESUPER
Puzzle od značky Londji zbožňujem. Majú krásne ilustrácie. Minulý rok som o nich písala až dva články :). Úplne neočakávane som sa rozhodla jedno kúpiť Ninke aj na tieto Vianoce. Motív Červenej Čiapočky ma proste zlákal :).
Puzzle je veľmi kvalitné. Obsahuje 32 veľkých kartónových dielikov, ktoré sú rôzneho tvaru. Postavané puzzle nemá tradičný obdĺžnikový tvar ako môžete byť zvyknutý ale vrchná časť je vyseknutá podľa ilustrácie. Londji puzzle jednoznačne odporúčam.

Celú ponuku Londji puzzle nájdete na stránke TOTO je super! TU.





KNIHY O TERKE z VYDAVATEĽSTVA VERBARIUM
Knihy nesmú chýbať! Aj keď dievčatá sú zvyknuté, že ich dostávajú bežne, každý mesiac niekoľko. Ale Vianoce bez kníh, by neboli tie správne Vianoce. Ježiško musel vymyslieť niečo špeciálne, čo moje dievčatá nadchne. Nakoniec som sa rozhodla pre ich najobľúbenejšiu sériu kníh zo všetkých, čo existujú. Knihy o Kamarátke Terke. Máme doma všetky! Teda všetky, okrem týchto, čo vidíte, že dostanú pod stromček. Dokúpila som posledné 3, čo nám chýbali a ku tomu vybrala ešte jedného vianočného Kamaráta Kubka. Tým veru tiež nepohrdnú :). Dievčatá majú príbehy veľmi rady. Sú zo života a dieťa sa s nimi veľmi ľahko stotožní. Bavia dvojročnú Naďku a stále aj štvorročnú Ninku :).

Knihy nájdete na stránke vydavateľstva Verbarium TU.




TERMOSKA z LITTLE HIPSTER SHOP
Praktickým darčekom budú tieto dve termosky značky Liewood s pekným minimalistickým dizajnom. Majú objem 375 ml, sú z nehrdzavejúcej ocele a v balení sú dva uzávery. So slamkou a športový uzáver. Fľaša je teda termoska a mala by udržať nápoj teplý po dobu 12 hodín. Niečo studené zase po dobu 24 hodín.

Termosky nájdete na eshope Little Hipster Shop TU.



SMALTOVANÉ HRNČEKY od ĽÚBENÉ
Týmto hrnčekom od slovenskej značky Ľúbené som proste na poslednom Kid. shop up neodolala. Majú také krásne dizajny, že som takmer kúpila aj sebe fľašku :). Nakoniec som ostala len pri dvoch hrnčekoch na teplý vianočný čaj pre dievčatá. Uvidíme, možno z nich nakoniec budeme piť my s manželom varené víno ;).
Hrnček má objem 375 ml a dá sa používať rovno aj na klasické ohrievanie na sporáku alebo indukčnej platni.

Smaltované hrnčeky nájdete na eshope Ľúbené TU.



TEEPEE DEER z LOVEL
No a tento posledný darček je chuťovka. To bol asi prvý vianočný darček, ktorý som pre dievčatá mala doma. Krásne teepee z eshopu Lovel, kde nájdete naozaj neskutočné veľký výber pekných, minimalistických ale veľmi zaujímavých teepee. Ja som vybrala tento jelenčekový. Bude to spoločný, hlavný darček pre obe dievčatá. Viac som o ňom písala v samostatnom článku TU :).

Teepee nájdete na eshope Lovel TU.




A tu už sme sa dopracovali až úplne k záveru. Budem rada, ak sa vám niečo zapáčilo a zaujalo. Ak nie, tak snáď nabudúce ;). Dajte mi vedieť :).

Pokojný advent želám,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe