Do knižnice // leporelo Penguin

Monday, April 17, 2017

Toto leporelo austrálskej značky Wee Gallery som obzerala nejeden piatok. Asi 3-krát som ho už mala v nákupnom košíku /nájdete v rôznych SK / CZ e-shopoch/ a vždy som ho odtiaľ vymazala s myšlienkou, že nám ho netreba. Veď Naďka má po Ninke toľko hračiek - hrkáliek, kúsatiek. Ešte aj každá návšteva doniesla ďalšie a ďalšie. A odvtedy, čo lezie sa aj tak najradšej hrá s Ninkiným legom ;). 
Nedávno na Kid shop-up som ho ale videla naživo a neodolala mu. Niekde som čítala, že ak si nie ste istý kúpou nejakého predmetu, tak počkajte mesiac a keď ho stále budete chcieť, tak si ho kúpte. Na 90% vecí zabudnete. Takto si domov nezapracete nepotrebnými vecami. Ja som nezabudla hádam aj dva mesiace. A tak som kúpila! :)
Je krásna, milá a mäkkulinká. Kontrastní čierno-bieli tučniaci slúžia na začiatočný vývoj vnemov dieťatka a sú perfektní. Viem, Naďke pri žužlaní je to jedno... Ale knižky sú predsa základ výbavy. A také pekné mäkké leporelo nám proste chýbalo. 
My ho ľúbime, Naďka vraví, že je na zjedenie ;), tak som ho vybrala aj pre vás, ako tip do knižnice pre batoľatá vo vašom okolí.

Krásny deň,
Nina






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe