Detský outfit na svadbu

Tuesday, April 25, 2017

Najbližšie víkendy máme svadobné. Tento rok ideme na tri svadby. A na všetky ideme pekne krásne za sebou :). Keďže ideme s oboma deťmi, tak to bude náročné ale aj zábavné. Snáď! Ešte sme s nimi na svadbe neboli, tak vôbec neviem predpokladať ani Ninkinu reakciu na také množstvo ľudí. Verím, že to zvládneme s dobrou náladou :).
Posledné dni teda žijem výberom oblečenia. Pre dievčatá, aj pre seba. Naďuš moc neriešim, tej hlavne nech je pohodlne. Pre Ninku som ale chcela niečo špeciálne, nové, ešte neokukané mojimi kamarátmi a rodinou. Zároveň som sa ale chcela vyhnúť typickým oslavným, veľkým šatám. Hľadala som niečo, čo vynosí aj po svadbe, na bežnú návštevu alebo prechádzku. Niečo jemné, romantické a samozrejme s nádychom ružovej, aby sa to náhodou Ninka nesnažila po hodinke zo seba vyzliecť, že sa jej to už nepáči. A najlepšie s krútiacim efektom, aby sa v tom dalo robiť "kolo, kolo mlynské". Čo v Ninkinom slovníku znamená šialené točenie dokola ;).
Pripravila som si pre vás malý výber toho, čo je momentálne u nás v obchodoch dostupné a spadá do mojej predstavy. Rozdelila som ich na 3 kategórie: sukne / šaty / sk design.

SUKNE
Sukne ma veľmi milo prekvapili. Našla som ich pomaly viac ako šiat. Ak ste ešte nezachytili, tak Mohito má v ponuke už aj pár vecí pre malé princezné. Medzi nimi aj táto Tutu suknička. Alice&Alice zas tento týždeň naskladnil naozaj krásne tylové sukne s legínami od Mini Dressing. Ďalšou novinkou je motýliková sukňa značky Lindex. Mňa osobne tiež veľmi zaujala aj broskyňová sukňa s lastovičkami od Small Rags. So správnym topom vhodná aj na svadbu a neskôr nositeľná aj na bežný deň. A nakoniec výber od značky H&M. Za mňa tieto dva tylové príklady - TU a TU


ŠATY
So šatami so už mala väčší problém. Slávnostné viac, či menej by sa našli. Ja som ale chcela skôr nejaké tanečné, ktoré by mali väčšiu sukňu a Ninka by s nimi mohla robiť to vyššie spomínané "kolo, kolo mlynské" :). A taktiež bavlnené, čo bohužiaľ mnohé detské šaty nespĺňajú. Čo ma teda zaujalo?
Zara šaty s výšivkou a volánom, bledoružové šaty Reserved, šifónové šaty s motýlikmi od Lindex, žlté volánové šaty Lindex, čipkované šaty Little Princess Mohito, šaty s volánom Little Princess Mohito, broskyňové šaty s lastovičkami od Small Rags, svieže šaty s tropickou potlačou značky Zara.




SK DESIGN
Posledný výber je čisto "made in Slovakia". Z tejto kategórie sú aj šaty, ktoré si Ninka oblečie na prvú svadbu. Nižšie ich ale neobjavíte, na e-shope danej značky totiž nie sú ešte dostupné. My sme ich kúpili ako novinku na Dobrom Trhu. Poďme ale k inšpiráciam nižšie :).
Veľmi ma zaujala sukňa Mirau. Je široká a dostupná vo viacerých farbách. Naozaj super! Značka Juuj ponúka tiež pekné sukne ako napríklad táto bodkovaná. So správne zladeným topom sa hodí aj na svadbu. U Mile objavíte tieto milé smotanovo - broskyňové šaty, ktoré sú vhodné na viaceré príležitosti. Little People by special dress má zas v ponuke sukňu na traky vhodnú pre menšie slečny. Pískacie šaty milujem ja aj Ninka. Výber je naozaj široký, v predajni vám vyskladajú vzor aký si len prajete. Na svadbu by som si vybrala napríklad smotanové so zlatým srdiečkom, pudrové alebo bodkované. Šaty s veľkou suknicou má v ponuke Lali, myslím, že v dvoch farebných prevedeniach - ružovej a šedej. Sú ale s dlhým rukávom, v čom by nám už bolo asi moc teplo. A nakoniec Popy. V ponuke má viac šiat ale na e-shope zatiaľ nájdete len jeans šaty.


Pekný dník,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe