Bambusový riad Filibabba

Sunday, September 24, 2017

Dievčatá rastú, obe viac a častejšie papajú. Tri detské mištičky a dva tanieriky my naozaj prestávali stačiť. Hlavne keď si malá slečna neustále niečo požičiava do svojej kuchynky :).
Tentokrát som si povedala, že odskúšam niečo nové a zvolila som bambusový riad. Konkrétne dánsku značku Filibabba.


Riad je ľahký, pri páde odolný. Neobsahuje ftaláty, PVC, ani BPA. Riad nie je vhodný do mikrovlnky ale umývačka riadu je povolená. Páči sa mi, že aj tanierik má pekne vyvýšený okraj dohora. Ľahšie sa v ňom potom deťom manipuluje. A pohárik si vie pekne držať už aj Naďka. Samozrejme, piť z neho sama ešte nepije ale rada sa s ním pri jedle hrá a mieša v ňom lyžičkou.


Ja som Naďke ku tomu zaobstarala aj extra veľký podbradník rovnakej značky. Či jej stačí na neušpinenie sa, môžete trikrát hádať :).

Pekný večer,
Nina





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe