Do knižnice // Otázky a odpovede o zvieratách

Saturday, September 16, 2017

Jeseň začala, predpoveď počasia hlási, že máme pred sebou zopár upršaných dní, tak je ten správny čas na predstavenie ďalšej knižky, ktorá poteší deti väčšie aj menšie. Ja milujem, keď vonku bubnuje dážď na okno, my sa zababušíme doma pod deku a čítame si spolu. Túto jeseň nám to už spestruje aj Naďka, ktorá sa naučila sama vyštverať na posteľ a veselo nám ťapká po knižke a sama sa snaží prevracať strany vlastným tempom ;). Takže čítanie je o to zábavnejšie ale aj náročnejšie.


V zásobe mám viaceré knihy, ktoré by som vám rada predstavila. Dnes padla voľba na túto :). Okienková knižka od Svojtky - Otázky a odpovede o zvieratách. Ako som už spomínala prednedávnom, tak dievčatá si interaktívne knižky veľmi obľúbili.


Prvé, čo spravila Ninka, keď túto knižku dostala, tak pootvárala všetky okienka. Nestihla som jej nič ku tomu povedať, ani prečítať. Robila len samé "kuk" a otvárala a tešila sa, akoby pod okienkom boli ukryté čokoládky. Okienka majú pre deti veľké čaro.


Táto knižka môže byť takou prvou encyklopédiou o zvieratkách pre malé deti. V knižke sa dočítate z ríše zvierat veci, ktoré možno ani vy samy netušíte. Aspoň u mňa to tak bolo ;).  Taký milý mix informácii. Je pekne rozdelená na kapitoly: Kde? Ako? Prečo? Áno, či nie? Čo a na čo? Ktory? Kto?. 


Majú všetky zvieratá chvosty? Majú slony zuby? Sú zvieratá aj na iných planétach? Dokážu papagáje skutočne hovoriť? Štípu všetky komáre? No schválne, poznáte na všetky tieto otázky odpovede :).


Ako si krokodíly čistia zuby? To je jedna z top otázok. Ninka začala u nás vyjednávať každé ráno a večer, že si zuby čistiť nemusí. A prečo si musí a podobne :). Určite poznáte. A ako sa dočítate v knižke, tak krokodíl si ich čistiť veru nemusí.



Mne sa páči odpoveď na otázky "Prečo majú mačky fúziky?" a tiež ma prekvapila odpoveď na otázku "Prečo sú plameniaky ružové?". Hmm, viete?



A vedeli ste, že kravy stoja a papajú aj v noci? Dúfam, že z nich si Ninka príklad brať nebude ;).


Ak sa vám knižka páčila, tak mrknite rovno na stránku Svojtky TU. Až do konca nedele majú vďaka "dni Marianne" na všetky knižky 30 % zľavu. Treba využiť! :)
Ja už doma opäť niečo "svojtkové" pre deti ukrývam. Naďka dostane k prvému rôčku tri tituly zo série MiniPĚDIE. Ale zatiaľ pssst.


Ak máte tip na dobrú knižku, o ktorej by ste chceli vedieť a vidieť viac, tak mi kľudne napíšte.

Pekný večer želáme, my sa ideme babušiť a niečo dobré prečítať na dobrú noc,
Nina & Ninka & Naďka

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe