Čítame // Montessori: Svet úspechov

Thursday, January 03, 2019

Ninka miluje pracovné zošity s rôznymi úlohami. Či už sa v nich dokresľuje, spája, lepia nálepky... Asi pred rokom a pol vydalo vydavateľstvo Slovart sériu Montessori zošitov, ktorú koncom roka 2018 rozšírili o ďalšie tri nové tituly.


MOJA PRVÁ KNIHA O LESNÝCH ZVIERATKÁCH
MOJA PRVÁ KNIHA O DOMÁCICH ZVIERATÁCH
(MONTESSORI SVET ÚSPECHOV)
CHIARA PIRRODI
vydavateľstvo Slovart / 2018

V prvej sérii (ak to tak môžem nazvať), vyšli tri knihy - Moja prvá kniha farieb, Moja prvá kniha čísel, Moja prvá kniha tvarov. Prvé dve spomínané máme doma a mali u Ninky veľký úspech. Preto som neváhala a siahla aj po týchto najnovších.
Ja som vybrala dve ale popravde už sa pýtala, či sú aj ďalšie, keďže tieto už bude mať o chvíľu vyplnené :). Čo vám poviem...


V tejto sérii vyšli tri knihy:

My máme doma opäť prvé dve spomínané. Tie som vám aj nafotila. Pri tomto štýle literatúry určite za mňa viac povedia samotné fotky :). 
Knihy sú určené pre deti od 3 do 5 rokov. Už pre štvorročné deti je to pomerne ľahké. Až na vystrihovačky. Tam sa Ninka ešte má, čo učiť. Každopádne je to príjemné spestrenie a veľakrát vie robiť úlohy aj sama, bez toho aby som jej prečítala zadanie lebo na to ide intuitívne :).


Táto séria zošitov, či už tých starších alebo nových, sa mi páči o to viac, že sa deti pri nich naučia nie len zručnosti ale získajú aj vedomosti!
Nina

PS: Knižky nájdete napríklad na Martinuse - Moja prvá kniha o lesných zvieratkách TU, Moja prvá kniha o domácich zvieratách TU a Moja prvá kniha o záhrade TU.











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe