Inšpirácie // detský stôl a uloženie kreatívnych potrieb

Saturday, February 02, 2019

Na Instagrame som vám dala možnosť napísať mi, aké témy na články by vás zaujímali. V súvislosti s detskými izbičkami :). Viackrát sa tam opakoval detský pracovný stôl, pracovné prostredie, uloženie kreatívnych potrieb a podobne. Preto dnešný článok bude na túto tému.

Nechcela som článok špecifikovať pre nejaký konkrétny vek. Nižšie nájdete inšpirácie na pracovné stoly pre malé detičky ale aj pre väčšie, školopovinné. Inšpirácie v nordic style ale aj klasické, farebné aj čiernobiele. Každá má niečo do seba. Pozerajte detaily, možno vás niečo zaujme.


Na záver som vám vypichla pár konkrétnych vecí na odkladanie kreatívnych potrieb, ktoré sú dostupné v mojej obľúbenej IKEI. Nič typické detské. Ale kreatívne prostredie je samo o sebe farebné, takže nádobky, škatule a podobne, by som volila radšej jednoduché, jednofarebné. 
Oplatí sa teda preskrolovať až na záver :).

Pekný víkend prajem,
Nina

Zdroj obrázkov: Pinsterest




















IKEA DOPLNKY NA ULOŽENIE KREATÍVNYCH POTRIEB

variabilná nástenka

na stenu

škatulky

škatulky a stojany

poličky, závesné nádobky



na drobnosti

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe