Vianoce 2019 // Tipy na vianočné darčeky pre deti

Tuesday, December 03, 2019

Toto je presne to čo ma baví. Hľadať, ladiť, kombinovať, vymýšľať. S týmto článkom som sa opäť raz vyhrala :).

Originálne, netuctové, s pridanou hodnotou a veľakrát aj praktické. Také sú nasledovné tipy na vianočné darčeky pre deti, ktoré všetky nájdete na eshope Bella Rose.
Vytvorila som také, možno trochu menej tradičné, skupinky s tipmi. Okrem klasických tipov pre dievčatá, chlapcov a bábätká, tam nájdete aj iné :).

Niektoré veci sú trochu drahšie. Ale určite tu platí, menej je viac a radšej drahšie ale kvalitné. A pri týchto značkách nestúpite vedľa. 

Navyše od teraz, až do 15.12., môžete využiť zľavový kód NINA a získate na BellaRose 20% zľavu na všetko. Možno ste po niečom už dlhšie poškulovali, pre seba alebo pre druhých, tak si môžete urobiť radosť :).

Nech sa páči moje TIPY:
Všetky produkty na kolážach som vám aj prelinkovala, aby ste nemuseli hľadať na stránke, ak vás niečo zaujme :).

PRE MILOVNÍKOV VIANOC
Ak sú vaše deti takí malí vianočníčkovia a tešia sa z každej maličkosti, atmosféry, ozdoby, tak ich určite poteší aj niektorá z týchto vecí:



PRE POMOCNÍČKOV V KUCHYNI
Tieto tipy sa tvária ako čisto dievčenské ale nie je tomu tak :). Kľudne vyberte niečo aj svojmu chlapcovi, ak vám rád pomáha v kuchyni. Napríklad taký embosovaný valček s Monstersákmi proste nemá chybu :).










PRE MALÉ DETIČKY
Tipy na darčeky pre vlástné detičky ale aj tie kamoškine :). Na hranie, na jedenie, na zaspávanie. Praktické, aj štýlové :).



PRE DIEVČATÁ
DIevčenských tipov by som vám vedela vyskladať aj do troch koláží :). Teraz vyhrali tieto :).




PRE CHLAPCOV
Som rada, že som konečne mohla pripraviť aj prá tipov pre chlapcov. Tipy na hranie ale aj praktickosti na bežné používanie a do detskej izby.




NETRADIČNÍ TULKÁČI
Nie som veľmi milovníky tých klasických plyšákov. Ale zato takýchto látkových alebo pletených by som mala v posteli aj 10 :).





MILÉ A PRAKTICKÉ
Neviem ako u vy ale ja rada vymýšľam aj praktické darčeky. Vždy musí byť aj také. Koniec koncov tieto sú navyše aj krásne, takže zaručene potešia.



DO DETSKEJ IZBY
Predposledná kategória je izbičková. Svetielko, projektor alebo nejaký výnimočný, pekný úložný boxík je tiež skvelým tipom.



TIPY NA BALENIE
A na záver tipy na pekné balenie. Ak sa radi vyhráte aj s balením, tak skúste na niektorý balíček zavesiť na mašľu aj ozdobu alebo inú maličkosť. Ja rada robím radosť aj samotným výzorom balíčka, takže balenie je u mňa niekoľkohodinová záležitosť :).




Verím, že sa vám môj výber páčil a bol milým spestrením v tieto dni, kedy tipy na darčeky nájdete snáď na každom kroku :).
Ak ste si niečo na Bella Rose vybrali, tak nezabudnite použiť zľavový kód NINA. Budete mať 20% zľavu na celý nákup. Platí až do 15. decembra.

Príjemný oddychový večer želám,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe