Detská časť v našej spálni // zmeny po roku

Wednesday, November 27, 2019

Presne takto pred rokom som bilancovala zmeny, ktoré sa udiali za posledný rok v našej spálni. Resp. v časti spálne, ktorú okupujú naše deti. Vznikol článok z názvom "Ako sa zmenil Ninkin spací kútik po roku". A rok predtým som písala článok ako sme sa rozhodli Ninke vyrobiť paletovú posteľ a umiestniť ju k nám do spálne. Nájdete ho pod názvom "Domček // skrýša // posteľ".


Nejdem rušiť tradíciu a ukážem vám takto pokope súčasný stav :).
V skratke pre novších čitateľov, bývame v prenajatom dvojizbovom byte, takže detskú izbu nemáme a veľkú časť spálne máme prispôsobenú pre dievčatá a ich potreby. A je to veru čím ďalej tým väčšia časť :). Ninka tam má paletovú posteľ a Naďka zatiaľ spáva v detskej postielke, ktorá je spojená s našou. Tak si to viete predstaviť, spí tak polkou tela u mňa a polkou u seba :). Ale to sa čoskoro zmení! Chystáme posteľové zmeny :).

stav z minulého roka :)
Hlavnou zmenou v spálni oproti minulému roku je vytvorenie nového kútika na hranie pod oknom. Minulý rok sa v článku ani neobjavil lebo tam boli zložené len krabice, rozkladacia stolička a nepoužívaný nočný stolík. 

ČASŤ S POSTEĽOU
Tu zásadné zmeny zatiaľ neprebehli. Zrušili sme ale vankúše po boku celej dĺžky postele. Ninka si ich na noc dávala aj tak preč a cez deň boli všelikade, len nie na mieste. Zato sme ale dostali od Mišky z MAEM KIDS krásne tri menšie vankúše z jej dizajnovej autorskej látky. A k tomu tiež perfektné obliečky!
Miška má krásne vlastné látky, minimalistické ale zároveň detské. A ešte k tomu podporíte aj slovenskú tvrobu. Odporúčam pozrieť jej web, na všetkom sa viete dohodnúť potom individuálne. Ani naše konkrétne obliečky tam nenájdete. Boli robené na mieru.



A keďže bola zrazu vidieť stena popri posteli, tak som sa rozhodla vybrať na ňu nejakú peknú nálepku. Veľmi milo ma prekvapil široký výber nálepiek na stenu na Lovel.sk Naozaj kúsky, ktoré inde nenájdete. Ja som vybrala pre Ninku dievčatá. Dve sú nalepené a dve máme ešte v zálohe, keď vymeníme Naďke postel. Stay tuned ;).


Pri nálepkách si viete vybrať veľkosť nálepky a aj z dvoch farebných variantoch.


Na postel ešte prednedávnom pribudli krásne vankúšiky, šité na Slovensku od značky Biely Bocian.


A mierna zmena nastala na Kallaxe vedľa postele. Pár vecí pribudlo a pár odbudlo. Dali sme z tejto časti preč knihy a Ninka si tam dáva svoje bábiky alebo maznáčikov.


motorická farebná dúha z Babyknihy.sk je ozaj všestranná hračka
Lampu, ktorá po zapnuté mení farbu a sneží v nej dostala Ninka na narodeniny. Nájdete na Bubliboom TU :).

ČASŤ POLIČKOVÁ
Túto časť mením dekoračne a podľa nálady. A tiež sem rada dávam kvety :). Odlepili sme nálepku mačky, aj nápis zmizol. Pribudol ale obraz s menom od slovenskej autorky byHana :). Naďka má rovnaký obrázok a ten je na komode vedľa.


Van z Bubliboom má stále svoje čestné meisto a zapíname si ho každý večer.
DETAILY :). Pom Pom pastelová girlanda je z Biolove, pokladnička netopier z Babyvillage a stojan líštička zo Šikulkova
Zredukovala som trochu hračky a malé spoločenské hry sme dali vľavo do košíka FLADIS z Ikei a v pravom kallaxovom otvore sme dali už len dva kufríky. Je naozaj lepšie mať veci poskrývané v krabičkách, košíkoch a kufríkoch. Lepšie sa to upratuje :).



ČASŤ PRI OKNE
Túto časť ste v minulom článku nenašli lebo dievčatám neslúžila. V podstate to bol vtedy taký odkladací bordel priestor :). Niekedy začiatkom tohto roka som sa rozhodla tam presunúť dievčatám domček pre myšičky a začal sa z toho rysovať krásny priestor na hranie.

Takto vyzeral najprv:



Ale podvedome mi na ňom stále niečo prekážalo. Až som to zistila! Koberec, ktorý som tam dávala dočasne a nakoniec tam ostal natrvalo, nezútulňoval priestor dostatočne. Bol malý, dievčatá sa aj tak hrali na zemi pred ním. Taktiež sa tam nedarilo ani palme, ktorá bola až príliš blízko okna a steny boli holé. Ale nastala zmena!

Najlepšia vec, čo sme mohli urobiť. Dať tam tento nový, kruhový, mäkký, abecedový koberec! Našla som ho na eshope Dizajnbejby. Majú ho ešte v ďalších dvoch farbách :).
Je to úplná láska a úplne láka ku hre. Je trochu drahší ale všetky tieto veci beriem ako dlhoročnú investíciu. Je kvatliný, vydrží a dizajnom sa nám bude do budúcej detskej izby hodiť ešte dlho.



V kútiku tiež pribudol vešiak na dekorácie a dievčenské výmysly a bodkou ku všetkému bol obraz od jednej slovenskej maminy, ktorá tvorí pod značkou Niumoposter. Kreslí krásne veci a veľmi odporúčam pozrieť si jej tvorbu.



V kútiku je stále naša obľúbená Spectra z Ecobaby od českých kamarátov Utukutu.
A krásny veľký kôš na hračky, ktorý som si vybrala vďaka výhre na BellaRose.sk. To bolo ďalší kus doplnku, o ktorom som snívala asi pol roka :).


Ktorá časť spálne sa vám páči najviac? Ako na vás izba pôsobí? :)
Nina














You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe