Inšpirácie // Malý pracovný kútik

Sunday, August 16, 2020

Aj malé pracovné miesto môže mať svoje čaro.

V júli sme sa rozhodli pre razantú zmenu v obývacej izbe. Vedela by som vám o tom napísať celý článok, čo možno raz aj spravím, ale o tom inokedy :).

Vďaka tejto zmene, mi vznikol v obývačke krásny, malý, utešený pracovný kútik. Pracujem z domu a preto je pre mňa pracovný stôl nutnosťou. Mala som ho tu už predtým. Dokonca väčší, ale mal nieľko chýb. Tou hlavnou bolo jeho zlé umiestnenie. Preto sa z tejto zmeny veľmi teším :).

Veľkosť stola je individuálna, záleží od toho, čo všetko potrebujete mať na stole vyložené, akú prácu vykonávate, ako často a podobne...

Mne našťastie stačí malý stôl, na ktorý sa zmestí počítač a len pár drobností. Plus som si naschvál vybrala stôl, ktorý má šuflík, kde skryjem všetky malé nutnosti.

Dôležité je vedieť si stôl podopĺňať dekoráciami, ktoré vám z pracovného miesta vytvoria príjemné prostredie.

TIPY, kde umiestniť pracovný stôl vrámci inej miestnosti

1. čím bližšie k dennému svetlu. Teda k oknu, balkónu. Pre pravákov je najlepšie, keď majú okno po ľavej ruke, pre ľavákov, keď im svetlo dopadá zase z pravej strany.

2. do rohu miestnosti. Budete mať pocit kľudu, vyvarujete sa tranzitným trasám okolo stola.

3. myslite na to, aby ste vedeli pohodlne odsunúť kreslo za seba a nenechali si za chrbtom úzky priestor

* Ja mám teraz stôl v rohu, blízko balkónových dverí. Stôl mám lepšie osvetlený a mám k dispozícii dve steny, ktoré môžem využiť na nástenku, obrázky, poličky, či iné veci, ktoré by som mohla potrebovať. Cítim sa tam viac uzatvorenejšie, bezpečnejšie.

TIPY, čo by na pracovnom stole nemalo chýbať

1. dostatočný úložný priestor / nástenka

2. vhodná stolná lampa

3. stojan na písacie potreby

*Ja veľa úložného priestoru nepotrebujem. Ale jednoduchá kovová polička priestor dokonale doplnila. Nástenka by sa mi tu zišla, ale keďže som nechcela znovu vŕtať do steny, tak som ju nateraz oželela. Páči sa mi ale taká jednoduchá kovová, ktorú nájdete aj na Bella Rose :).

*Stolná lampa je u mňa stále vo výberovom konaní :)

*A ako stojan na ceruzky som si zvolila pohár s nápisom "smile".


TIPY, čo pracovný stôl zútulní

1. rastlinky

2. dizajnovka v podobe pekného, nerušivého reproduktora alebo hodín

3. miesto na šálku čaju alebo kávy :)

4. inšpiratívne nápisy, obrazy, fotografie

5. sviečka




*Z tohoto mám na stole všetko. Keďže moja práca je z veľkej časti kreatívna a tvorivá, pre svoju prácu potrebujem pokojné, inšpiratívne prostredie.

*V tomto smere mi dokonale vyhovuje eshop Bella Rose a takmer všetko som si vybrala odtiaľ.



Toto u mňa z Bella Rose nájdete:

Nástenná polica Black - IB Laursen

Bluetooth reproduktor aGO Plum/Rose gold - Kreafunk

Porcelánový hrnček Smile 300 ml - Design Letters

Keramický hrnček 70´s Mug Hail 300 ml - HK Living

Sviečka v skle Seaweed & Samphire 120 ml - Plum & Ashby

Notes v pevných doskách N A5 - Design Letters

Sada lepiacich papierikov Calendar - Monograph

Neónové pastelky Neon Crayons 7 farieb - Design Letters

Ceruzky Monograph Colors - Monograph

Dizajnová samolepiaca páska - Bloomingville

Ja som bola od malička milovník rôznych papiernických vecí. Radšej som chodila do papiernictva ako do hračkárstva. To bol pre mňa raj :).



Ak hľadáte do pracovne dizajnové papiernicke veci, tak si na Bella Rose pozrite značky:

 Monograph, Design Letters, Rifle Paper Co., Busy B.

Doplnky a dekorácie pozrite od značky Hubsch, Madam Stoltz.



2 RADY NA ZÁVER

1. Menej je viac. V mojom prípade platí - menší stôl je útulnejší a usporiadanejší.

2. Každá vec by mala mať vopred určené svoje miesto, vyvarujete sa tak zbytočnostiam a neporiadku.

Pekný dník želám,

Nina

INŠPIRÁCIE Z PINTERESTU NA MALÉ PRACOVNÉ MIESTA







You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe