Dobrý Trh na Panenskej..

Friday, September 16, 2016

..včera sa konal na Panenskej ulici v Bratislave Dobrý Trh. Tentoraz výnimočný - výročný. Dobrý Trh oslavoval 5 rokov! A my sme ho s malou Ninkou nie-výnimočne navštívili tiež :). Boli ste aj vy?

Nám sa podarilo prísť relatívne na začiatku a tak sme sa prvé minúty nemuseli predierať ani žiadnym davom. Palec hore! :) To sa ale rýchlo zmenilo. Nevadilo, čakala som to. Už popredu som vedela, že to nebude žiadna sranda predierať sa davom aj s kočíkom, aj s Ninkou, s bruškom, ktoré ma stále predbiehalo a nakoniec aj s foťákom v ruke :D. Dobrých ľudí teda postupne pribúdalo a Ninka cupitalka sa nemala kam normálne pohnúť. A tak sme tento trh museli prejsť trochu rýchlejšie. /Rozumejte, strávili sme tam asi hodinu a pol :)/


Viem, že som nestihla poobzerať všetky stánky, najmä tie s rôznymi domácimi pochutinami sme vynechávali. Taktiež by som vyskúšala oveľa viac dobrôt, keby bolo možné. A fotiek máme tiež len pár. Ale nevadí. S Ninkou sme si to tam chceli hlavne užiť, takže tentokrát som musela nejaké veci obetovať. 

A veď nakoniec sme stihli predsa len aj niečo kúpiť. Niečo Ninke, niečo maminke a nesmelo sa zabudnúť aj niečo tatinkovi :). Takže misia do bodky splnená.

Ak máte radi slovenské domáce produkty, výrobky slovenských dizajnérov, okolo seba veľa milých usmievavých ľudí a nevadí vám ruch a davy, tak sa neváhajte týchto trhov zúčastňovať. Ten najbližší bude 17.12. pred Vianocami v Starej Tržnici. Ja sa tam prídem určite zase nechať inšpirovať. Vidíme sa ;).

Vaša NN


Letos_slovenská dizajnérka výrobkov z porcelánu a keramiky
nová kolekcia od Mile_slovenského výrobcu detského oblečenia
nová kolekcia od Mile_slovenského výrobcu detského oblečenia
Popy_slovenská značka detského oblečenia
mlsky pre psíkov


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe