Príbehy z kuchyne..

Friday, September 09, 2016

..pri varení a pečení sa veľmi rada inšpirujem receptami od foogblogerov. Nedávno spojili svoje sily dve vynikajúce blogerky The Story of a Cake a Stvory z Kuchyne a vydali niektoré svoje recepty knižne. Neviem ako vy ale ja oveľa radšej varím a pečiem z knihy alebo časopisu, ktorý si môžem pohodlne položiť pred seba v kuchyni, ako keď musím neustále odbiehať k internetu. Preto nebolo pochýb, že táto kniha musí skončiť aj u mňa :).

Kniha s názvom Príbehy z kuchyne je naozaj vynikajúca! Je veľmi prehľadná a jasná, obsahuje skvelé trendy recepty /čo som aj očakávala/ rozdelené do piatich kapitol. Raňajky, Obedy, Dezerty, Večere a Drinky. Takže tam nájdete z každého rožku niečo. Recepty sú navyše doplnené o krásne fotky. Celá knižka je písaná v takom kamarátskom duchu, čo ju robí veľmi príjemnou. Pre mňa tzv. čerešničkou na torte sú tipy na food styling, ktoré sa v knihe nachádzajú jednak pri niektorých receptoch a taktiež je im venová celá posledná kapitolka. Naozaj veľmi milo spracované. Môžem povedať, že knižka ako stvorená pre mňa.


Kniha samozrejme musela prejsť aj Ninkinou prísnou kontrolou. Veď ona je v kuchyni moja druhá pravá ruka :). Už sa tešíme keď z nej niečo upečieme či navaríme. Vyzerá to, že ako prvé skúsime Čokoládové muffiny s pomarančovou kôrou alebo Banánový chlebík s čokoládou a arašidovým maslom.

I keď sa nepoznáme, tak si dovolím takto familiárne, ďakujem vám kočky za jej vydanie! :)

A čo nové dobré pribudlo do Vašej kuchárskej knižnej zbierky v poslednej dobe?

Vaša NN



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe