Mäkko a pohodlne v pudrovej..

Monday, November 21, 2016

..posty o Ninkiných outfitoch sem nedávam veľmi často. To rada prenechám iným maminkovským blogom, ktorým to ide naozaj na výbornú a lepšie. Ale ten dnešný som si nemohla odpustiť.  Ninka mala výbornú náladu a bolo jej šuma-fuk, že si ju fotím, tak som to predsa len musela využiť. :)
Obliekli sme si farebne jemné, pudrové mikinkové šaty a ku tomu už len tmavšie veci, nech šaty vyniknú. Celé jednoduché a čisté - farebne aj strihovo. Tak ako to mám rada. A výsledok bol taký mäkký, že by som Nini len obíjmala.

Pekný večer,
Nina&Ninka









šaty Gray Label (predáva Alice&Alice) * legíny Lindex * gumáky Igor (predáva Siani) * čiapka CTH Mini (predáva Alice&Alice) * šátok z babičkinho šuflíka :)

You Might Also Like

1 comments

  1. To je krásny outfit :-) . Ja sa tiež snažím mať moju malú princeznú pekne oblečenú , ale ona mi to dosť často rázne vysvetlí :-D . Hlavne, keď je vonku blato, tak koľkokrát nevyjde čistá ani za vráta, takže už to vzdávam :-D . Dôležité pre mňa je, aby bola v teple, aby jej bolo oblečenie pohodlné a aby si to vonku užívala :-) .

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe