Boli sme na Kid.

Wednesday, November 22, 2017

Zvládla som to! Niečo cez 3 hodiny strávené s oboma deťmi na aktuálne bežiacom evente v Starej Tržnici Kid. Detský shop up. Kto nevie, o čom hovorím a chcel by, tak klik SEM :).

Nevidela som síce všetkých predajcov, to by bolo nad moje sily. Ale aj tak som maximálne spokojná! Cestu určovala poväčšine Ninka. Videli sme to, čo ju lákalo. Naďka sa dokonca rozhodla na hodinku zdriemnuť. A ja som bola v siedmom nebi, že sa starám zrazu len o jedno chodiace dieťa :). Dokonca som stihal spraviť aj pár fotiek.


Poslednú hodinku sme už strávili v detskom kútiku a v Mercade pri teplej polievke.

Ďakujem im obom, mojim babám, že to tak krásne zvládli!

A toto je časť KID. očami mojej Ninky...

Ak ste neboli, tak sa choďte určite popozerať a inšpirovať a načerpať pozitívnu energiu,
Nina & Ninka & Naďka

























You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe