Oslavujeme // Naďa 1 rok

Wednesday, November 08, 2017

Neuveriteľné. Minulú sobotu sme oslávili Naďkin 1 rok. 1 ROK! Tak rýchlo to ubehlo. Tisne sa mi na jazyk toľko slov, zážitkov, emócii, ktoré by vás pobavili, rozcitliveli ale tento článok má byť o inom. O jej oslave, ktorou sme prekročili prvý veľký miľník v jej živote.


Ninkinu pestrofarebnú narodeninovú výzdobu vystriedala jemná, bledoružovo - mentolová s jemným nádychom zlatej. Tak ako pri Ninkinej oslave, tak aj teraz som väčšinu vecí mala z obchodného domu IKEA. Poďme pekne po poriadku :).


Baliace papiere, darčekové škatule, stužky boli tentokrát takmer všetky zo série MANGFALD. Základ tvorili kruhové darčekové škatule, ktoré som sa rozhodla kúpiť dievčatám na odkladanie vecí do detskej izby a tak som ich na začiatku využila pre Naďku ako darčekové balenie. Vo vnútri som ich vyplnila hodvábnym papierom a darčeky boli v nich ako v bavlnke :).



Ďalším krásnym doplnkom na darčekoch boli motýle, ktoré sa dali pekne nalepiť a ohnúť im krídla. Ja som zvyšné polepila po stene a stole.


Tortu som opäť robila ja. Dokonca aj Ninka priložila ruku k dielu a o pol desiatej večer pred oslavou mi pomáhala miešať ingrediencie na cesto :). Tentokrát bola s plnkou z gaštanového pyré a mascarpone, na vrchu poliata ganaché z bielej čokolády, ktoré ma opäť neposlúchalo a roztekalo sa aj tam kde nemalo.



Doma robené koláčiky aj slané drobnosti nesmeli chýbať. Stojan GARNERA opäť nesklamal a ako som už minule písala, svojím minimalistickým dizajnom zapadol aj do tejto výzdoby.


Divečatá som nakoniec obliekla rovnako. Mali na sebe žakárové šaty zo Zary. Nemyslite si ale, že takýchto rovnkých kompletov mám plnú skriňu :). Dajú sa zrátať na jednej ruke. Ninku to ale veľmi baví.


Pred oslavou som sa trochu bála ako to bude prežívať Ninka. Prvýkrát nemala dostávať darčeky ona a malo sa všetko točiť hlavne okolo Naďky. Zvládla to perfektne. Ani raz nepýtala darček aj ona, nemrndžala a nevymýšľala. Som na ňu hrdá. 



Celý večer Ninka ochotne Naďke pomáhala. Odnášala jej darčeky na kôpku po gratulácií, pomáhala jej ich rozbaliť (rozmýšľam, či Naďa rozbalila aspoň jeden :D ), následne sa s nimi pomáhala Naďke hrať. Pomohla sfúknuť sviečku na torte a zjesť čokoládovú jednotku, nech si Naďka nepokazí takým niečím bruško :). Proste bola to najlepšia sestra na svete!


Oslavové obdobie je týmto za nami. Ešteže sú pred nami Vianoce a ja mám znovu, čo pre ne vymýšľať a pripravovať :).

Pekný deň vám želáme,
Nina & Ninka & Naďka








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe