Predadventná nedeľná pohoda.

Sunday, November 19, 2017

Dala som si záväzok, že túto nedelu už niečo konečne upečiem. Kedysi to bolo u mňa väčšie pravidlo ale odvtedy, čo sa narodila Naďka, tak na dobroty nebol čas. Chcela by som to postupne s príchodom adventu zmeniť. Dievčatá sú už predsa len väčšie. Dnes mi po prvýkrát pomáhali pri pečení obe :).


Rozhodla som sa upiecť bábovku. U mňa dosť nezvyčajné, robila som ju snáď druhý krát v živote. Ale hľadala som nejaký rýchly a jednoduchý koláč a bábovka nesklamala. Na moje prekvapenie sme okrem kuchynského pultu nič nezašpinili. Na Ninku je už velký spoľah a je z nej skvelá pomocníčka. Naďka zas prebrala štafetu špindírky ;).


Už ste asi potrehli, že mám rada minimalizmus a čisté línie. To isté platí aj pri stolovaní. Mám rada škandinávsky štýl a preto u mňa nechýbajú v tomto duchu ani bytové doplnky a dekorácie. Bábovku som vystavila na môj vysnívaný a dlho obdivovaný tortový stojan od dánskej značky IB LAURSEN, ktorú predáva Bella Rose a ktorý som si konečne dopriala. Navarila som teplý čajík s badiánom do vianočne zaláskovaných pohárikov a mohlo sa ochutnávať!

Alebo vlastne ešte nie! Najprv trebalo všetko odfotiť, kým je bábovka celá ;).


Bábovka bola božská. Trochu netradičná. Receptík na tvorohovú bábovku nájdete TU, na mojom obľúbenom foodblogu The Story of a Cake. Recept som dodržala, akurát som namiesto tvarohu dala mix tvarohu a ricotty.

Dobrú noc,
Nina & Ninka

* tortový stojan Mynte Butter Cream nájdete v rôznych farbách na stránke Bella Rose TU
* hrnčeky Heart sú tiež od značky IB LAURSEN, kuk SEM
* servítky sú od značky Bloomingville TU

PS: ak by vás ešte niečo zaujímalo, tak neváhajte dať vedieť














You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe