Jesenná Zara kids fashion..

Monday, August 29, 2016

..zamilovala som sa do tohtoročnej jesennej detskej kolekcie oblečenia v Zare. Nebyť Ninkinej neposednej nálady, tak tam oblečenie preberám aspoň hodinu. Naozaj! :)
Zaru mám rada kvoli jej jednoduchosti, negýčovitosti a jemnej elegancie, ktorú dokážu vytvoriť aj pre deti. Nájdete tu samozrejme aj športovejšie kúsky ale tie ja zvyknem nakupovať inde. Taktiež tu majú veľmi priaznivé ceny - v pohode kúpite krásne tričká už od 5€ či 7€ aj bez zliav. 


Naším cieľom bola kúpa kabátika. V tom sme mali jasno od začiatku a mali sme ho v rukách hneď. Nakoniec sme ale odtiaľ odchádzali s plnou taškou vecí :). Kárované šaty s vreckami a tylová dvojvrstvová suknička s výšivkou boli tie o trochu drahšie kúsky. Na druhej strane štýlové nohavice v námorníckej farbe a tričko so zajkom, ktoré si vybrala Ninka nás vyšlo spolu iba 12€. Všetky veci, ktoré sme nakúpili sú v prírodných, neutrálnych farbách, ktoré sa dajú ľahko skombinovať aj s niečím pestrejším podľa danej príležitosti. Čo je pre mňa tiež veľké plus.


Zálusk mám ale aj na ďalší, trochu športovejší, pletený kabátík, kárované bermudy, pár tričiek a super rifle. Odolala som a povedala som si, že počakám na nejaké zľavy a potom sa tam pôjdeme pokochať s Ninkou ešte raz. Veď jeseň nám klope na dvere ešte len veľmi pomaly.

Z mojej Ninky sa pomaly stáva malá dáma a keď si oblečie šaty, či sukňu mama, tak ona nohavice na seba nedá :). Preto som aj do jej jesenno-zimného šatníka musela zaobstarať niečo elegantné na naše prechádzky a návštevy, ktoré pevne verím príchodom jej súrodenca nekončia ;). A keď na čas aj áno, tak predsa aj kočíkovať sa dá štýlovo. :)


Máte nejaké odporúčanie na podobné jesenné kúsky? Rada si nechám poradiť. 
Dúfam, že som vás mojím výberom zaujala a aspoň trochu inšpirovala niečím novým pre vaše slečny.

Vaša NN




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe