Prežila som oddychovo ale užitočne 5 pracovných dní bez dieťaťa..

Wednesday, August 10, 2016

..malá Ninka strávila minulý týždeň celých 9 dní u svojich starých rodičov. Víkendy sme boli s nimi aj my ale všetkých 5 pracovných dní tam bola sama. Bola to prvá taká skúška, či to zvládne bez nás a či ja zvládnem byť bez nej. Ako týždeň prežila ona, viem len z rozprávania. Do výbavy nám za ten čas pribudlo samozrejme pár nových hračiek /na ktoré zas musíme doma hľadať miesto ;)/, pár nových zvykov a manierov :). 

Ale ako som ten týždeň v znamení "matka bez dcéry" prežila ja, viem presne. Sama som nakupovala, prechádzala sa, obedovala, nastupovala v kľude do električky, nikam sa neponáhľala :). Nikto mi nestúpal počas cesty po nohách, nikto okolo mňa neskákal, aby som ho zobrala na ruky, nikto dookola pri mne neopakoval tie isté slová a otázky. Bol to pre mňa pekný a oddychový ale zároveň aj psychicky náročný týždeň. V pondelok som si preto pre istotu spravila TO DO LIST, nech mi ani nenapadne nudiť sa a myslieť na to ako mi veľmi chýba.


Snažila som sa dodržiavať nasledovné body:

1. užívať si ráno a konečne v pokoji raňajkovať - síce som sa každé ráno budila stále pred 6:00 ale aspoň som mala viac času na rôzne činnosti. S raňajkami som sa vždy vyhrala, nech mám krajší a veselší deň. /viac na raňajkovú tému nájdete aj v TOMTO mojom poste/. Buď som sa po ich príprave vrátila späť do postele a porušovala zákaz, že jedlo do postele nepatrí alebo som si ich vychutnala pri knihe, či hľadaní inšpirácie na internete. DONE

2. zdržiavať sa viac vonku ako doma - aby moje telo nemalo šancu zlenivieť. Ani neviem ako tých 5 dní prešlo lebo naozaj som bola neustále z domu preč. DONE

3. variť len pre radosť a nie z nutnosti, že potrebujem nasýtiť malý hladný krk. DONE /prežil aj manžel ;)/

4. keď už byť cez deň doma, tak buď dať do poriadku celý byt a upratať ho od základov alebo si čítať knihu - začala som upratovať na základe knihy od Marie Kondo - Kúzelné upratovanie. Nie so všetkým, čo píše súhlasím ale na moje prekvapenie som jej musela dať vo veľa bodoch a jej názoroch za pravdu a za týždeň som nazbierala viacero vriec vecí, ktoré som buď posunula ďalej na charitu, zrecyklovala alebo jednoducho vyhodila. Keďže som ale veľa času trávila mimo domu, tak som tento bod nedokázala dotiahnuť zatiaľ dokonca. Ale už teraz sa cítime v našom byte volnejšie a sviežejšie. Čo sa týka čítania, tak knihy som dokonca prečítala dve! :) / čistočne DONE

5. snažiť sa neísť na uletené nákupy a držať financie pri zemi :). čistočne DONE /nejakým knihám a maličkostiam som neodolala/

6. pokúsiť sa vybaviť čo najviac úradných vecí - stihla som doktora, banku, objednať odkladané veci cez internet. DONE

7. venovať v pokoji čas môjmu blogu, jeho tvorbe, prípravam do budúcnosti, hľadaním nových inšpirácii a zdrojov. DONE

8. užívať si popracovný čas len vo dvojici :) - neuveriteľné ale boli sme opäť s mužom v kine, na prechádzke, spravili si piknik. DONE <3

9. venovať viac pokoja a času tomu malému drobcovi, ktorého srdiečko vo mne už niekoľko mesiacov bije a o chvíľu spestrí náš veselý život. DONE <3 /v bode 8 som teda trochu klamala - boli sme zase traja ;)/

Každému prajem, nech mu je aspoň raz za rok dopriate takto na pár dní prepnúť na iný režim. Podľa mňa je ale dôležité tento čas využiť naplno a nepremrhať ho spaním a leňošením pred telkou. ;)

Vaša NN


avokádovo banánové smoothie


príprava na DYI knihu na prvé kresby pre Nini




You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe