Adventný kalendár..

Friday, November 11, 2016

..do začiatku decembra nám ostáva už len 19 dní. Už dávnejšie som si povedala, že pre Ninku vyrobím adventný kalendár doma sama a budeme ho potom využívať každý rok. Plán pekný, ešte ho treba ale aj splniť :). Pri dvoch deťoch to už veru nie je taká malina.
Vždy, keď niečo idem doma tvoriť, tak sa rada pokochám na internete. Pinterest je na inšpirácie ako stvorený. Rozhodla som sa, že vám ich dám dokopy a uľahčím hľadanie, ak sa chystáte pre svoje deti robiť niečo podobné. Z každého rožku trošku.













 Zdroj obrázkov: pinterest.com

A na záver, pre mňa najkrajší adventný kalendár, ktorý som našla. Priam dokonalý - krásny drevený, červeno-biely, so sobíkmi. Pred rokom bol dostupný na Sashe u predajcu bySue.


Tento rok vymyslela opäť niečo originálne a naozaj netradičné.


Ak sa vám nechce doma kalendár vyrábať, tak o kúpu nebude núdza. Na už spomínanom Sashe nájdete krásnu ponuku u viacerých predajcov - skúste TU.
Alebo potom klasické e-shopy s interiérovými doplnkami. V ponuke má pekné kalendáre Mámami, Nordic Day, H&M, Bella Rose, Zara... A určite narazíte na ďalšie aj inde.

Dúfam, že som pomohla a vsadila vám do hlavy chrobáka, čo vymyslieť pre vlastné deti doma ;).

Pekný deň želám,
Nina






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe