DIY // Vianočné prestieranie

Tuesday, December 13, 2016

Priznávam, že nápad na výrobu vlastných vianočných prestieraní sa nezrodil v mojej hlave. Nechala som sa inšpirovať jednou českou maminou blogerkou. Výsledok krásny a výroba veľmi jednoduchá. Navyše som tým Ninku zas na nejaký čas zabavila peknou kreatívnou činnosťou. A taktiež je to dobrý tip na darček pre starú mamu. Určite sa každá poteší vlastnoručne vyrobeným darčekom od svojích vnúčat :).


Čo potrebujeme? 
- obrus, prestieranie, kuchynské utierky (ja som mala z Ikei)
- pečiatková farba na textil (kúpila som v Panta Rhei Creative ale nájdete určite aj v rôznych hobby obchodoch alebo papiernictvách)
- zemiaková pečiatka
- dávku trpezlivosti ak si ako asistenta vyberiete malého škriatka ;)

My sme na prestierania otláčali hviezdičky. Vďaka Ninke pekne nepravidelne, štýlom sem jedna hviezda a tam zas dve hviezdy, pri jednej zemiak pritlačím a pri druhej zas ním potočím :). Na záver treba nechať farbu na látke uschnúť a prestierania prežehliť cez inú savú látku (napríklad cez staré látkové vreckovky).

A tak vznikli skvelé jedinečné obrusy, ktoré nikto okrem nás nemá. Hneď sme si ich aj prestreli na stôl. Presne to nám chýbalo na navodenie ešte lepšej domáckej atmosféry. :)

Krásny večer všetkým :*,
Nina








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe