DIY// Vianočné menovky

Tuesday, December 20, 2016

Ták a toto je už naozaj posledný post zo série vianočných DIY. Priznávam, že koláčov veľa nepečiem, preto mám popri dvoch deťoch čas aj na takéto vymýšľaniny :). 
Tentokrát som pracovala bez malej Ninky, lebo je to prekvapenie aj pre ňu. Predstavujem vám naše tohtoročné menovky na darčeky. Stačí pohár kávy, ktorý netreba hneď vypiť ;), fixku alebo tuš a papier. A nakoniec vás čaká takýto pekný výsledok. Keď som si skúšala robiť kávové otlačky na nečisto tak mi vyšli stokrát lepšie a nerozpíjali sa tak ako keď som to robila naostro ale nevadí. Takto majú sobíci a snehuliaci brady :D

Teraz mi už len ostáva pekne ich nainštalovať na balíčky ;).

Krásny dník vám prajem všetkým,
Nina


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe