PF2017

Monday, January 02, 2017

Krásny nový rok priatelia! 
Želám vám, aby ste v roku 2017 zažili veľa krásnych chvíľ so svojimi najbližšími, vážili si každý moment a nemrhali zbytočne časom na veci, ktoré netreba. Želám vám veľa zdravia, lásky, šťastia, pohody, smiechu a každodenný úsmev na tvári. Nech je každý deň pre vás plnohodnotný a nech si líhate vždy večer do posteli spokojní sami so sebou ♥. 

Asi ste už stihli zachytiť, že nám v novembri do rodiny pribudla nová ženská posila :). Na písanie blogov tak mám o čosi menej času /trošku trošičku ;) /. Taktiež momentálne musím kvoli tomu obmedziť aj moje veselé výjazdy po okolí, na ktoré sme si s Ninkou v poslednom čase zvykli a veľa postov, inšpirácii a fotiek na blogu bolo práve z nich. Nevadí. Nápadov na blogovanie je mnoho len treba začať zo správneho konca!

Preto som si takto na začiatku roku sadla za stôl a rozmýšľala, kam chcem Ninnulina blog smerovať v roku 2017. Chcela by som, aby vás blog stále bavil, inšpiroval, aby ste sa sem so záujmom pravidelne vracali a očakávali, čo nové vám prinesiem. To je môj tajný sen pre tento rok. Sen, ktorý som vám vlastne práve teraz odtajnila :). Samozrejme som si vedomá, že to odo mňa vyžaduje moje pravidelné posty s originálnymi a neopozeranými témami. Deti a manžel sú pre mňa priorita číslo jedna ale aj tak si trúfam ostať verná pravidelnému kontaktu s vami cez môj blog a stále ho vylepšovať. Chcem aby robil radosť vám aj mne ♥.


Čo som teda vymyslela? V blízkej dobe môžete na blogu pravidelne očakávať toto:

* inšpirácie na detské izby - pre rôzne vekové kategórie, pre rôzne pohlavia, v rôznych farebných kombináciach
* inšpirácie na detský nábytok a doplnky do detských izieb
* predstavovanie tvorby rôznych domácich a zahraničných výrobcov doplnkov do detských izieb
* predstavovanie tvorby výrobcov zaujímavých hračiek
* inšpirácie na nové detské knižky
* inšpirácie a tipy na výlety s deťmi /určite sa aj v tejto novej zostave raz za čas niekde vyberieme/
* občas bude aj post zo sveta detskej módy
* a samozrejme, ostanú tu aj nejaké fotomomentky z nášho rodinného zákulisia:)

Suma sumárum. Chcela by som u mňa na blogu skĺbiť tri veci, ktoré sú mi najbližsie: 
* deti, * architektúra, interiér a dizajn * fotenie. Verím, že budú blízke aj vám.

Moje predsavzatie sú aspoň 3 nové posty na blogu týždenne. Tak uvidíme, čo sa podarí. Mojou podporou a hnacím motorom ste práve vy. Preto vopred veľké ďakujem všetkým, ktorý tu ste so mnou a ktorých vás s Ninkou bavíme ♥.

Nina&Ninka

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe