Tipy na darčeky // časť 1.

Monday, November 13, 2017

Vianoce sa blížia a ja tentokrát nenechávam nič na poslednú chvíľu a pomaly začínam chystať darčeky pre dievčatá i pre svojich najbližších. Možno sa mi to prvý rok podarí stihnúť všetko ešte vrámci novembra. Ak dodržím tempo, na ktoré som nabehla :).

Čo sa týka detičiek, tak ponuka všetkých obchodov a e-shopov je naozaj preveliká. Ja som pre vás povyberala pár kúskov, ktoré sa páčia mne. Ostávam ale tajomná a veci, ktoré moje dievčatá naozaj dostanú od Ježiška nájdete až v poslednej časti týchto vianočných článkov na tipy na darčeky.

1. PEXESO - ZMRZLINKY / NÁKLADIAKY A AUTOBUSY

Trochu netradične poňaté pexeso značky EEBOO. Obsahuje 12 dvojíc v tvare zmrzliniek alebo autobusov a nákladiakov, takže na svoje si prídu dievčatá aj chlapci. Sú vyrobené zo silného recyklovateľného kartónu. Tvary sú ľahko uchopiteľné aj pre malé rúčky a námety pre deti veľmi lákavé. Kúpiť môžete v českom e-shope Mamiee TU a TU.


2. DREVENÝ FOTOAPARÁT

Drevený fotoaparát značky Kukkia. Aktuálne podľa mňa najkrajší, ktorý je možné v našich končinách kúpiť. Keďže je Ninka vášnivá fotografka po mame :), tak naozaj rozmýšľam ako to tento rok vymyslím. Či vyberiem opäť jednorazový foťak alebo siahnem po takomto drevenom hračkárskom. Tento má dva rôzne farebné objektívy a taktiež dva štýlové džínsové pásky. Fotoaparát je vyrobený z bukového dreva. Kúpiť môžete na českom e-shope Babyliving TU a TU.


3. KUFRÍKY NA DROBNOSTI

Vybrala som zámerne tie, ktoré mám doma ja lebo viacero z vás sa ma pýtalo, odkiaľ ich mám. Sú to kufríky od britskej značky sass & belle Woodland friends. Ninke som kúpila ružový a zelený. Už ste ich na mojom blogu mohli zazrieť. Ružový slúži ako doktorský kufrík a zelený si nájde pod stromčekom ako kadernícky kufrík. Sú naozaj z pevnej a kvalitnej lepenky a naživo sú ešte krajšie ako na fotkách. Kúpiť ich môžete na e-shope Bella Rose TU.


4. FAREBNÁ MOZAIKA

Na túto hru mám spomienky z detsva a niekde ju u našich ešte určite nájdem. Farebná mozaika značky Goula pre menších aj väčších. Dieťa si pri nej cvičí jemnú motoriku, zručnosť, farby. Hra obsahuje šesť predlôh rôznej obtiažnosti a farebné kolíky. Kúpiť môžete v milom e-shope Miniland TU a TU.


5. HRACIA DEKA "CESTY"

Hracia podložka s taškou ne prenášanie. Konkrétne táto má na sebe vzor mestečka s cestami. Deky sú ručne vyrábané šikovnou mamimou. My zaťiaľ máme od nej Pastelkovník ale pokukujem po ďalšiích vecičkách. Kúpiť môžete na Sashe u predajcu Night Shift Atelier TU.





6. HRYZÁTKO A MAZNÁČIK

Hryzátka a maznáčikovia značky Meiya & Alvin. Vyrobené z prírodného kaučukového stromu Hevea s ohľadom na trvalú udržateľnosť, bez BPA, PVC a ftalátov. My už doma Myšku Meiyu nejaký ten čas máme a v poslednej dobe u nás ležala v košíku bez povšimnutia, keďže Naďka je staršia ale od minulého týždňa som ju už viackrát pristihla ako si ju opäť žužle a okusáva. Idú nám totiž ďalšie zuby zubaté. Myšky a sloníkov môžete kúpiť napríklad v e-shope Biolove TU.



7. PUZZLE LONDJI

Tipy na puzzle mám viaceré, toto je prvý :). O značke Londji a jej krásnych puzzle som vám písala nedávno v tomto článku. A tak v mojom výbere nemôžu chýbať. Jedny z mojich obľúbených sú tieto obojstranné - My tree, ktoré má 50 dielikov. Kúpiť môžete v kamennom obchode ale aj na e-shope Bubliboom TU.

8. DREVENÉ AUTO

Autá pre chlapcov nesmú chýbať. Mne sa zapáčili tieto drevené, značky Vilac. Štýlové, dizajnové, retro. Kúpiť môžete v kamennej predajni alebo na e-shope Bubliboom TU.

9. SET DREVENÝCH FIGÚRIEK - DOMČEKOV

Krásna drevená dekorácia od Suzy Ultman značky Petit Monkey.  Tentokrát nie v tradičnej bieločiernej kombinácii :). Domčeky sú z dubového dreva a je ich 9. U Ninky by určite neskončili len na vystavovanie :). Kúpiť môžete na českom e-shope.Babyliving TU.



10. GULIČKOVÁ DRÁHA HUBELINO

Guličková dráha Hubelino je kompatibilná s LEGO DUPLO, ktoré dokáže krásne obzvláštniť. V ponke nájdete rôzne veľkosti a druhy dráh. Stavebnice sú vyrábané v Nemecku z kvalitného a ekologického materiálu. Kúpiť môžete v e-shope Feedo TU.



11. KUFRÍK S MAGNETKAMI

Kufrík s magnetickou tabuľou na vnútornej strane značky Djeco. Obsahuje 20 predlohových obrázkov a 35 drevených magnetov rôznych tvarov a farieb. Rôznymi kombináciami si deti rozvíjajú kreativitu, vlastnú predstavivosť, jemnú motoriku a fantáziu. Kúpiť môžete na e-shope Miniland TU.


12. PANORAMATICKÉ PUZZLE

Puzzle číslo dva v tomto výbere. Zaujalo ma aktuálnou témou, ktorou je zima. Puzzle sa volá Snežná party. Výrobcom je EEBOO, obsahuje 36 dielikov. Na dĺžku má až 91cm. Kúpiť môžete v českom e-shope Mamiee TU.
13. HRACIA DEKA "DOMČEK"

Na záver jedn krásna vec. Ďalšia hracia deka od Night Shift Atelier ale tentokrát pre dievčatá. Set obsahuje praktickú tašku, domček a dve postavičky. Ja som podobné mala vyrobené ako malá ale domček a postavičky boli nakreslené a vystrihnuté z papiera :). Skvelý nápad mať to na deke a z látky. Kúpiť môžete na Sashe u predajcu Night Shift Atelier TU.



Ako sa vám pozdával môj výber? Mám pokračovať s tipmi aj ďalej?

Pekný pondelok želám :),
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe