Kid. Detský shop up // máj 2018

Sunday, April 29, 2018

Už tento týždeň to vypukne.
Od stredy 2.5.2018 do piatka 4.5.2018 v Starej Tržnici!
Letná edícia veľkého predajného eventu dizajnérskych značiek pre deti Kid. Detský shop up nesie tému OHĽADUPLNOSTI.
Organizátorky to veľmi krásne premysleli a doladili všetky detaily. Celý program a všetkých predajcov nájdete na ich facebookovej stránke.

Ja by som vám chcela takto pokope vypichnúť tých, na ktorých sa teším ja a ktorých sa chystám ísť pozrieť. Ale uvidíme, čo nám deň prinesie. Poznáte to heslo? Človek mieni, dieťa zmení? U mňa to platí dvojnásobne, keďže na Kid pôjdem s oboma dievčatami :). Naisto akurát viem, že neobídeme detský kútik :). Ale nie, zvládneme to aj medzi predajcami.
Silno rozmýšľam, že najprv jedno dieťa poriadne niekde vonku ubehám, uspím v kočíku a až potom prekročíme brány Starej tržnice. Viete si to predstaviť? Ja, kabelka, taška so všetkými detskými nutnosťami, foťák v ruke (musí byť :) ) a dve pobehujúce deti od stánku ku stánku? Ja si to radšej predstavovať ani nejdem. Takže preferujem možnosť tlačenia kočíka so spiacou Naďkou a pobehujúca, väčšinou poslúchajúca a mňa nasledujúca Ninka :).

Môj výber:

1. kategória DESIGN SHOPS



Zľava zhora:
1) Miniland - rodinný obchodík so starostlivo vyberanými detskými hračkami,. Hračky sú poväčšine drevené, i keď tam už objavíte aj pár kaučukových hryzátiek, či maznáčikov. Máme odtiaľ viacero vecí a sme plne spokojní.
2) Baby Village - eshop s rôznymi praktickými dizajnovými vecami. Máme odtiaľ napríklad to zajačikové ružové prestieranie na stôl. Ale už dlhšie obzerám aj capačky, ktoré vidíte na ilustračnom zábere.
3) Anemone -  internetový obchod, ktorý starostlivo vyberá kvalitnú prírodnú kozmetiku pre bábätká aj ich starších súrodencov. Toto je pre mňa novinka a o to viac som na nich zvedavá.
4) KiETLA - kvalitné francúzske okuliare aj pre tých najmenších. Asi ste ich už u nás videli. Obe dievčatá ich nosi a sú vynikajúce. Kietla má ale aj štýlové novinky, pre deti staršie ako 6 rokov a taktiež obojstranné klobúčiky a šatky.
5) Urbanlux - internetový obchod s vyberanými značkami. Ja som zvedavá najmä na topánky značky TOMS (viď obrázok). Poznali ste ich filozofiu One for One? Za každý predaný pár topánok daruje TOMS druhý pár dieťaťu, ktoré ich potrebuje. Veľmi krásne myšlienka, o ktorej som počula prvý raz.
6) BioLove - internetový obchod, ktorý sa snaží vybrať tie najlepšie a najkvalitnejšie prírodné produkty pre malých i veľkých. Mojou srdcovkou od nich sú výrobky značky Filibabba. Kúpili sme si tam ale už aj Enfant gumáčiky, či najnovšie skvelý minimalistický detský ruksak.
7) Chooze / design shop - obchod s dizajnovými kúskami ale najmä starostlivo vyberanými detskými knižkami, takže to sa obísť nedá.
8) Little Hipster Shop - concept store zameraný najmä na detskú módu. Štýlové oblečenie z Dánska zastupujú značky Small Rags a En*Fant. Určite ho sem tam na mojich dievčatách vidíte. A prinesú aj krásne novinky od úplne nového výrobcu.
9) Uashmamatalianska rodinná firma, ktorá vyrába módne a interiérové doplnky z prateľného papiera – inovatívneho materiálu, ktorý má štýl, je udržateľný, recyklovateľný a veľa toho vydrží.  Doteraz od nich nič nemáme. Ale obzerám ich už dlho. Prekrásne veci a vychytávky.
10) Ježko Bežko - predajňa detskej obuvi. U nás veľmi aktuálna téma. Ešte mi chýbajú pre dievčatá sandálky a Naďku nejaké plátenky, tak tento stánok určite neobídeme. Nájdete u nich viaceré svetové, aj slovenské značky.
11) Pán Medvedík - detský concept store v srdci Bratislavy. Nájdete tu poctivé hračky, hry, knihy, značkové oblečenie či doplnky. Taká všehochuť, kde je vždy čo obzerať.

 2. kategória HRAČKY



Zľava zhora:
1) Coloreo - už sa teším na obdobie, kedy Ninku bude baviť vymaľovávanie. Potom určite dostane tieto krásne omaľovávanky do výbavy :).
2) Hugo chodí bos - české hračkárstvo, ktoré podporuje českú a slovenskú tvorbu. Vždy ma niečim milo prekvapia. Určite s dievčatami ku nim nazrieme.
3) Night Shift Atelier - krásne látkové vychytávky. Obe dievčatá majú doma z dielne Night Shift Atelier pastelkovníky. A Mirka vždy na Kid donesie aj nejakú novinku, takže sa treba pristaviť.
4) byHANA - vyrába pracovné zošity plné rôznych hier a cvičení, ktoré si môžete zakúpiť spolu s ekopastelkami vyrobenými z minerálnych pigmentov. Všetky zošity sa vyrábajú z papiera zo šupiek citrusových plodov, hrozna, čerešní, olív či kávy, ktorý je recyklovateľný a biologicky odbúrateľný. Určite rady vyskúšame.
5) Utukutu - a ich hojdacia doska. Krásne, dizajnové ale najmä praktické kúsky. Láska na prvý, druhý, aj tretí pohľad. Aspoň u mňa.
6) Pikle - veselé domčeky v kufríku. Minulý Kid. Ninku veľmi oslovili, tak hádam, že ani tentokrát ich neobídeme :). Značku založili českí manželia. Ich hračky poskytujú priestor fantázii dieťaťa a rozvíjajú jeho schopnosti.

3. kategória DOPLNKY, DEKOR, KOZMETIKA



Zľava zhora:
1) Zilli Kidssú multifunkčné mušelínové zavinovačky s originálnou potlačou, ktorá vzniká v spolupráci so slovenskými ilustrátormi. Ak by som mala ešte raz bábätko, tak táto zavinovačka by bola v základnej výbave.
2) Co budu dneska šít? - zaujímavý nápad českej maminy. Predáva predtlačené strihy pre krajčírky začiatočníčky. LVyrábajú sa z bavlnených látok, ktoré pochádzajú z Českej republiky.
3) Petinka - originálne učiace veže vyrobené na Slovensku. Môžu obsahovať aj activity board. Minulý ročník mali u oboch mojich dievčat veľký úspech.
4) BoBooručne šité látkové plienky, osušky a detské oblečenie zo 100 % bavlny. Motívy plienok vytvárajú slovenskí umelci. 
5) Miľníky - vyrábajú obľúbené miľníkové kartičky. Celkom hit za posledný rok. A tu nájdete mnohé krásne originálne dizajny.
6) Hojdavakčesko-slovenská rodinná firma, ktorá vyrába textilné závesné kolísky pre bábätká, hojdačky pre deti a závesné kreslá pre dospelých. Dúfam, že na Kide budú mať aspoň jednu zavesenú a budeme si ju môcť vyskúšať aj osobne :).
7) Milash slovenská značka pre deti aj dospelých, ktorá ponúka nepremokavé piknikové deky s autorským dizajnom.
8) Maem kids - slovenská výroba rôznych vecičiek pre bábätka. Navrhujú si vlastné autorské látky a väčšina ich zavinovačiek by stála za hriech :).

4. kategória MÓDA



Zľava zhora:
1) MOE ponúka originálne veci pre deti vyrábané na Slovensku a v Čechách. Vyznačujú sa neutrálnymi farbami a prírodnými materiálmi. Známi sú najmä svojimi podkolienkami a ponožkami. Ale v ponuke majú aj minimalistické capačky, legíny či kabelky pre malé slečny.
2) Mile - milé malé kúsky s láskou navrhnuté aj šité na Slovensku. Ja na nich veľmi oceňujem materiály a strihy
3) Heavenly concept store - autorské ľanové oblečenie pre deti a ich mamy. Starostlivo vyberaný lokálny materiál a jednoduché rastúce strihy.
4) CILA - slovenská módna značka, ktorej zakladateľke navyše pochádza z môjho rodného mesta :). Rozvíja myšlienky udržateľnej módy a ich strihy sú naozaj do bodky premyslené a s deťmi rastúce. 
5) Novesta Kids a upcyklovaná kolekcia Renewals by Nosene
6) Haloo - mladá detská móda, ktorá je jednoduchá, ľahko kombinovateľná, s premyslenými detailmi. Mám rada ich príjemé farebné kombinácie.

Okrem predajcov je pripravený bohatý program a workshopy. Čo sa mne veľmi páči, tak pre staršie deti, od 7 rokov, je pripravený fotografický workshop so Zuzkou Gavulovou. Veď tam by som aj ja sama rada išla !!! Požičiate mi niektorá staršie dieťa? ;) 
Samozrejme je toho pripraveného dosť aj pre deti mladšie. Klik sem, kde sa dočítate celý program.
Nebojte sa na Kid. prísť aj s kočíkmi a deťmi. Organizátorky na všetko mysleli. A choďte mrknúť aj na záchody :). Možno teraz pôsobím ako nejaká úchyláčka. Ale takú príjemná atmosféru, vytvorenú pomocou pár doplnkov ste už dávno nezažili :).


A keďže je témou tohtoročného festivalu ohľaduplnosť, tak sú pripravené aj rôzne vychytávky, ktoré sa chystám využiť aj ja.
V stánku Orange môžete na recykláciu odovzdať staré mobily, za ktoré dostanete plátenú Kid tašku. Do stánku Curaproxu zas môžete doniesť opotrebované zubné kefky, za ktoré získate zľavu na ďalší nákup.

Je toho naozaj dosť, čo by stálo za videnie, či vyskúšanie.
Dúfam, že všetko dobre dopadne a ja to prežijem bez nervov a stresov ;). Ak áno, tak vám prinesiem následne aj druhý článok s našimi dojmami a fotkami.

Napíšte mi, či sa chystáte prísť aj vy a čo vás láka najviac,
Nina

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe